Punktid Igaüks vähemalt korra grupijuht Võistlusel osalemine 0,5p; Andekamalt lahendanud grupp/grupid 1p Kokku 7 võistlust. Kabe 2 Lahendatud olümpiaadiülesanne 3 Kontrolltöö 2 Seminar 0 Arvestusülesanne 3 Gruppide võistlused Tunni algul määrab õpetaja kolm kaptenit ning teatab ülesande teema. Nemad moodustavad järgemööda valides igaüks enese ümber võistkonna. Võistkonnad loovad IVA kursuse esitluslaua juurde igaüks oma kataloogi ning sinna sisse faili kapteni ning liikmete nimekirjaga. Õpetaja tutvustab teemat ja ülesannet lähemalt. Selgitab, mida lahenduse juures väärtuslikumaks peetakse. Määrab gruppidele lahendamiseks mõeldud aja. Vajaduse ja ajavaru korral võidakse määrata ka ajapikendus. Lahendusaja lõpuks paigutab iga grupp oma kataloogi leitud lahenduse või läbitud etapid ning esitluse kava (soovitavalt slaididena). Esitluse käigus iga grupp tutvustab oma mõttekäike ning oma lahenduse häid külgi. Hinnatakse nii esitlust ennast kui asjalikke küsimusi ja kommentaare teiste gruppide esitlustele. Õpetaja lisab omapoolsed kommentaarid ning määrab igale grupile punktid. Kõik kaasa töötanud saavad vähemalt pool punkti, andekamalt lahendanud/esinenud grupi liikmed terve punkti. Kabe Kodutööks tunnis koostatud põhja edasiarendus. Ideid: * Ka tammidega võimalik käia ja võtta. * Peetakse logi ning selle järgi võimalik taastada partii seis soovitud kohalt. * Arvuti mõtleb kasutaja vastu (juhuslikke) käike. Kontrollitakse, et nuppu võimaluse korral lihtsalt ära ei antaks. * Programm loeb andmed failist, parameetrina saadakse teada, kumma värvi poolt käia. Arvuti teeb käigu ja salvestab tulemuse nõnda taas faili. * Kasutajad saavad kordamööda käia. Kõrval näidatakse statistikana, kummal kui palju nuppe. Võtmiskohustust kontrollitakse ta tammide puhul.