Hiir · Hiirega vajutamise kohale joonistatakse ruut · Hiirevajutuse tulemusena hüppab ruut suvalisse kohta · Hiirega ruudu tabamisel hüppab viimane suvalisse kohta. · Ekraanil loetakse, mitu tabamust on pihta, mitu mööda läinud. · Kasutajal on võimalik valida, kas tal tuleb püüda ruutu või ringi. Ringi puhul saadakse pihta vaid juhul, kui vajutus on ringjoone sees. Juhuarv Math.random() annab arvu 0 .. 0.999 nt double arv1=Math.random(); Soovi korral võin arvu läbi korrutada, et suuremat saada: double arv2=20*Math.random() tulemuseks siis arv2 vahemikus 0 .. 19.99 Täisarvu saamiseks on lihtsaim murdosa ära lõikamine int arv3=(int)(20*Math.random()); arv3 vahemikus 0..19 Vajadusel saab sinna midagi otsa liita või lahutada.