http://www.renju.ee/index.php?page=reeglid Mängulaua salvestamine faili. Laua suurus 15x15 ruutu Tühja ruutu tähistab punkt. Musta nupuga ruutu tähistab m. Valge nupuga ruutu tähistab v. 16ndal real on kirjas, kelle kord on käia. Algseis: ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... ............... m Soovitused koodi loomisel: Mälus kahemõõtmeline 15x15 tähemassiiv mängulaua seisu peegeldamiseks Alamprogrammid: seisu mällu lugemiseks seisu kirjutamiseks mälust faili (käigu tegemiseks) Võiduseisu kontrollimiseks Ülesanded: Mängu seis loetakse failist. * Kontrolli, kas laual on musta võiduseis * Kontrolli, kas ühe käiguga on must võitnud * Kontrolli, kas valge+musta käiguga on must võitnud * Kontrolli, kas musta+valge+musta käiguga on must võitnud