Serveriühendus * Loo tervitav serveriprogramm. Katseta selle ning naabri programmi tööd. * Loo serveriprogramm, mis küsiks kasutajalt kaks arvu ja väljastaks nende korrutise. * Igale uuele ühendusevõtjale teata, mitmes ühendusevõtja ta on. * Pea vastavat arvu failis meeles, nii et serveri sulgemisel ja edasi töötamisel jätkatakse loendamist samast kohast. * Katsetage programmi tööd rohkema kui ühe üheaegse kliendiga. * Jagage programmi töö mitme lõime vahel nõnda, et üks seisma jäänud klient ei takistaks teiste tööd. * Faili poole pöödrumine sünkroniseerige nõnda, et sinna pääseb korraga vaid ühe lõime kaudu. Kahe kasutaja vaheline mäng Mängus osalejad saadavad käike kordamööda. * Koosta programm, mis ootaks kahte ühendusevõtjat. * Pärast teise ühendusevõtja saabumist on esimesel võimalik saata avakäik. * Teine näeb käiku ja saab vastata. ... ja nõnda kordamööda edasi. Lihtsamal juhul töötab programm ühes lõimes. Serveri aknas on näha tegevuste logi.