Aine sooritamiseks tarvilikud kodutööd Töö tähtaeg * Kalkulaator 22.09 * Andekam kalkulaator 06.10 * Arvamismängu täiendus 13.10 * Nimed mängu juures 20.10 * Andmete kujundus 03.11 * Menüüga lehekülg 10.11 * Kapimängu ettevalmistus 17.11 * Kontrolltöö 08.12 * Seminar 15.12 Selgitusi Kalkulaator Arvutusvõimeline kujundatud veebileht. Vastavalt kogusele määratakse summa. Juurde mõni kavalus. Nt. suuremal kogusel allahindlus või lihtsalt meeldiv kujundus. Andekam kalkulaator Näiteid: * bussipileti hind vastavalt asukohale ja nädalapäevale * pangakonto intressid vastavalt hoiusele ja summale * kütusekulu vastavalt sõidukile, kaugusele ja bensiinihinnale koos sobiva sõiduki pildi näitamisega Arvamismängu täiendus Aluseks tunnis valminud mängu põhi http://www.tlu.ee/~jaagup/skriptkeeled/arvaja/arvaja3.html Juurde midagi (kas või lihtsat). Näiteks: * Lisa nupp mängu uuesti alustamiseks * Ei luba üle viie korra pakkuda * Midagi kujunduse poolest .. Nimed mängu juures Tunnist olemas näide, kuidas nimed jaotusid vastavalt mängu tulemusele http://www.tlu.ee/~jaagup/skriptkeeled/arvaja/arvaja4.html Juurde mõni omapoolne täiendus. Näiteks Mängijate nimed lisatakse algul loetellu. Järjekorras hakatakse loetelust nimesid võtma. Vastavalt mängu tulemusele paigutatakse inimese nimi sobivasse loendisse. Uue mängu alustamisel võetakse nimeks taas loendist järgmine. Andmete kujundus Massiivis olevate andmete kujundatud esitamine veebilehele. Olgu siis tegemist loetelu, tabeli, värvimise või mõne muu moodusega. Menüüga lehekülg Isekujundatud juhtleht kursuse käigus valminud töödega, mis on iseavanevas menüüs grupeeritud teemade kaupa. Kapimängu ettevalmistus Mängu kirjeldus http://www.tlu.ee/~jaagup/skriptkeeled/kolmkappi.txt Oleks olemas vajalikud pildid, suudab pilte vahetada.