Teema pealkiri | Juhendaja(d) | Töö teema reg. kuupäev | Üliõpilane | Töö liik | Õppekava | Töö |
Market Study of Digital Learning Games Master’s Programme | Martin Sillaots | 17.04.2019 | Muhammad Umar Aslam | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Designing a Game Tutorial Level on the Example of a Serious Game about Recycling | Mikhail Fiadotau | 16.04.2019 | Esin Kalay | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Moonbird - Travelers Pocket Guide for Culture, Customs, and Etiquette | Martin Sillaots | 15.04.2019 | Mariam Margishvili | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Enhancing collaboration competencies in digital learning games in theater context | Terje Väljataga | 15.04.2019 | Loore Martma | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Trust and perceived usefulness related to the use of the tool Google Assistant | Sonia Sousa | 15.04.2019 | Vanessa Vorteil | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Using biofeedback to avoid attention distraction | Vladimir Tomberg | 15.04.2019 | Tetiana Vakulchuk | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Challenging components of digital game character design: Examining animators, artists and game students | Aleksander Väljamäe | 15.04.2019 | Asian Hô | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Exploring the potential of using digital games to teach topography: Estonian school teachers’ needs and expectations | Mikhail Fiadotau | 15.04.2019 | Siiri Häidma | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
The Effect of Video Game Music on Reading Comprehension | Mikhail Fiadotau | 14.04.2019 | Luis Mikel Arreaga | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
User attitudes towards Facebook: Perception and reassurance of trust | Sonia Sousa | 12.04.2019 | Triin Oper | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
A value-sensitive toolkit: Bringing values into the design process to design for the elderly | David Lamas Hanna-Liisa Pender | 12.04.2019 | Ahmet Mert Oktay | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Neuruto: A Neuroadaptive Virtual Reality Serious Game for Health | Ilkka Kosunen | 12.04.2019 | Toshifumi Sasaki | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Exploring the differences in aesthetic interaction profiles of popular dating apps in Southern and Northern European countries | David Lamas Mati Mõttus | 11.04.2019 | Yan Asadchy | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Usability & risk perception between pin based and credential based two-factor login systems | David Lamas Siddharth Nakul Gulati | 08.04.2019 | Joonas-Tanel Kessel | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Facilitating and Assessing Self-Regulated Learning Behaviors in Game-Based Learning | Martin Sillaots | 06.04.2019 | Steven Gary Chea | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Emotion detection when using digital media: a study of usability evaluation supported by measuring facial expressions | Ilkka Kosunen | 28.03.2019 | Liisa Prits | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
The Monetisation and Marketing Strategies for Digital Learning Games | Martin Sillaots | 04.03.2019 | Zahidul Haque | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
The Impact of Website Design on Users' Trust Perceptions: Building Customers' Trust in a Website and, Consequently, the Brand / Company | Mati Mõttus Sonia Sousa | 11.02.2019 | Kairi Fimberg | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Using Vibro-Tactile Feedback on an Example of Posture Correcting Wearable Device | Vladimir Tomberg | 01.10.2018 | Rajiv Dhanaraj | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Measuring immersion factors for selecting the right type of use interface in first person games | Vladimir Tomberg | 30.04.2018 | Saba Gotsiridze | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Effective learning games for school student | Triinu Jesmin | 30.04.2018 | Tamar Zarkua | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Mini-Game Challenges as a Method for Learning Translanguage | Martin Sillaots | 30.04.2018 | Hasan Berk Kılıç | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Best practises for visual programming languages in Unreal Engine | Sonia Sousa | 30.04.2018 | Roman Gorislavski | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Usage of animations in web user interfaces on example of Sõnasõber | Vladimir Tomberg | 30.04.2018 | Uku Saarm | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Public Services Design Framework | David Lamas | 29.04.2018 | Palwasha Etebari | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Bridging the Communication Gap through analysis of interactions between digital cultural heritage artifacts and museum stakeholders | Joanna Rutkowska Ilja Šmorgun | 27.04.2018 | Marta Khrshanovskaya | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Using Digital Tools to Support Real-world Communication | Martin Sillaots | 04.04.2017 | Joonas Sildre | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Game About Game Elements: Design Based Research | Martin Sillaots | 03.04.2017 | Eduard Väli | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Neurofeedback based Concentration Improvement | David Lamas Aleksander Väljamäe | 21.03.2017 | Mert Nesvat | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Social Networks for Human-Food Interactions: Challenges and Opportunities towards Behavior Change | Vladimir Tomberg Anastasiia Väljamäe | 19.01.2017 | Olga Popovitš | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Information Retention from Learning Games | Martin Sillaots | 30.09.2016 | Ilja Dotšar | Magistritöö | Digitaalsed õpimängud MA | |
Consumer technology acceptance and virtual reality: Predicting success of VR technology second wave | David Lamas | 15.04.2016 | Liga Letina | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Enhancing knowledge sharing in Open Source Software communities | Tobias Ley | 02.04.2016 | Maciej Szlosarczyk | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Physical Data Representations | David Lamas Ilja Šmorgun | 15.03.2016 | Ming Jia Liew | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA | |
Exploring the use of eye-tracking in user experience research | David Lamas Mati Mõttus | 02.03.2012 | Olga Sorokina | Magistritöö | Inimese ja arvuti interaktsioon MA |