![]() |
|
Asukoha saad teada kabelaua äärtes asuvate numbrite ja tähtede järgi (tähed on üleval ja numbrid küljepeal - toim. imbetsillidele). Pead lihtsalt vaatama, millise tähe all ja numbri real nupp asub ning kirjuta alati täht esimesena ja number teisena(ilma tühikuteta - toim. pimedatele) ning vajuta enterit(suur nupp klaviatuuri keskel - toim. idiootidele). Kui su käiku ei toimu laual, siis kontrolli oma käik üle, sest tõenäoliselt ei osanud sa seda õieti kirjutada. |
|
Mängu eesmärk on ära võtta kõik vastase nupud, enne kui ta sinu omad ära võtab. Võtmine toimub siis, kui sa saad oma nupu liigutada üle vastase nupuvabale kohale(ainult mööda neid samu diagonaale - toim. ajuhiiglastele). On võimalik võtta ära mitu vastse nuppu korraga, selleks peab sealt kohast, kuhu nupp pärast võtmist asetus, olema võimalik veel üle teiste vastase nuppude hüpata.
|
|
See aken on mõeldud selleks, et mängijad saaksid omavahel
suhelda, üksteist innustada, norida, kiita, laita, õnnitleda,
maha teha, armastust avaldada, läbi sõimata, küsimusi
esitada, küsimustele vastata,itsitada, naerda, irvitada, lõhverdada,
meeleheitlikult armu paluda, õpetada, monolooge pidada, luuletada,
laulda, kiusata, karjuda, ruiata, niutsuda, rögiseda, määgida,
teha psühholoogilisi rünnakuid vastasmängijale või
enda tähelepanu mängult hajutada. |
Programmi koostasid |
Copiright
2001-..... Meie oma
|