import java.applet.Applet; import java.awt.*; import java.awt.event.*; public class mark extends Applet implements ActionListener{ TextField tekst=new TextField("1",10); public void paint(Graphics marklaud){ int a=Integer.parseInt(tekst.getText()); int b, x1telg=30,y1telg=80,x2telg=50,y2telg=100, x3telg=70, y3telg=120, x4telg=93, y4telg=143, loendur=1, reas=0; // Paneb paika märklaua nr1 marklaud.setColor(Color.black); marklaud.fillOval(30,80,140,140); marklaud.setColor(Color.blue); marklaud.fillOval(50,100,100,100); marklaud.setColor(Color.red); marklaud.fillOval(70,120,60,60); marklaud.setColor(Color.yellow); marklaud.fillOval(93,143,14,14); marklaud.setColor(Color.black); marklaud.drawString("Märklaudade arv",150,25); //Kui soovitakse yht märklauda if ((a>1)&&(a<10)){ marklaud.setColor(Color.green); marklaud.drawString("Normaalne",150,50); } //Sisestatakse 0 või negatiivne arv if ((a<0)|(a==0)){ marklaud.setColor(Color.red); marklaud.drawString("Seina lasta ei tohi!!",150,50); a=1; } //Kui sisestatakse kymnest suurem arv if (a>9){ marklaud.setColor(Color.red); marklaud.drawString("Paljuvõitu pole või?",150,50); a=1; } // tekitab lisamärklauad while (loendur