import java.applet.Applet; import java.awt.event.*; import java.awt.*; public class kuld extends Applet implements KeyListener{ String ss="Sa pole veel midagi leidnud"; int cl=0; int sc=0; int x=10; int y=10; int ax=(int)(Math.random()*300); int ay=(int)(Math.random()*300); int aa=(int)(Math.random()*300); int ab=(int)(Math.random()*300); int samm=8; int pk=25; int vihje=75; public kuld(){ addKeyListener(this); } public void paint(Graphics g){ g.drawRect(x-10, y-10, 20, 20); //if(kaugus(x, y, ax, ay)>pk){ g.setColor(Color.gray); g.fillRect(0, 330, 400, 100); g.setColor(Color.black); g.drawString("Otsi aaret!!!", 10, 350); g.drawString("Võid leida suure või väikese kullakasti!", 10, 365); g.drawString("Kullakaste leitud: "+cl, 250, 365); g.drawString("Kulda leitud: "+sc, 100, 350); g.drawString(""+ss, 200, 350); //} if(kaugus(x, y, ax, ay) 300){ g.drawString("Oled piiridest väljas, siin küll kulda ei leia!", 100, 150 ); } if(y > 300){ g.drawString("Oled piiridest väljas, siin küll kulda ei leia!", 100, 150 ); } if(x < 0){ g.drawString("Oled piiridest väljas, siin küll kulda ei leia!", 100, 150 ); } if(y < 0){ g.drawString("Oled piiridest väljas, siin küll kulda ei leia!", 100, 150 ); } if (cl >9){ g.setColor(Color.black); g.drawString("Oled 10 korda kulda leidnud, oled nüüd "+sc+" mündi võrra rikkam", 30, 150); g.drawString("Klahvivajutusega saad uut mängu alustada", 50, 165); cl=0; sc=0; ss="Sa pole veel midagi leidnud"; } } public void keyPressed(KeyEvent e){ int kood=e.getKeyCode(); if(kood==KeyEvent.VK_LEFT)x-=samm; if(kood==KeyEvent.VK_RIGHT)x+=samm; if(kood==KeyEvent.VK_UP)y-=samm; if(kood==KeyEvent.VK_DOWN)y+=samm; repaint(); } public void keyReleased(KeyEvent e){} public void keyTyped(KeyEvent e){} static double kaugus(int x1, int y1, int x2, int y2){ return Math.sqrt(Math.pow(x2-x1, 2) + Math.pow(y2-y1, 2)); } public static void main(String argumendid[]){ Frame f=new Frame("Otsi kullakaste"); f.add(new kuld()); f.setSize(400, 400); f.setVisible(true); } }