import java.awt.*; import java.applet.Applet; import java.applet.*; public class Kriipsujuku extends Applet{ public void paint(Graphics g){ boolean tegu = true, kykki = true; int i = 1, liikumine = 1; while (tegu == true){ //Kriipsujuku joonistamine g.drawOval(30, 20+i, 20, 20); //Pea g.drawOval(33, 25+i, 4, 4); //Vasak silm g.drawOval(43, 25+i, 4, 4); //Parem silm g.drawLine(40, 27+i, 40, 33+i); //Nina g.drawLine(35, 35+i, 45, 35+i); //Suu g.drawLine(40, 40+i, 40, 80+i); //Kere g.drawLine(40, 40+i, 20, 80+i); //Vasak käsi g.drawLine(40, 40+i, 60, 80+i); //Parem käsi g.drawLine(40, 80+i, 30, 100); //Vasak jalg g.drawLine(40, 80+i, 50, 100); //Parem jalg g.drawLine(30, 100, 20, 120); //Vasak jalg g.drawLine(50, 100, 60, 120); //Parem jalg try{Thread.sleep(100);} catch (Exception e){} //Kriipsujuku ülejoonistamine valgeks g.setColor(Color.white); //ning kustutatakse see g.drawOval(30, 20+i, 20, 20); //Pea g.drawOval(33, 25+i, 4, 4); //Vasak silm g.drawOval(43, 25+i, 4, 4); //Parem silm g.drawLine(40, 27+i, 40, 33+i); //Nina g.drawLine(35, 35+i, 45, 35+i); //Suu g.drawLine(40, 40+i, 40, 80+i); //Kere g.drawLine(40, 40+i, 20, 80+i); //Vasak käsi g.drawLine(40, 40+i, 60, 80+i); //Parem käsi g.drawLine(40, 80+i, 30, 100); //Vasak jalg g.drawLine(40, 80+i, 50, 100); //Parem jalg g.drawLine(30, 100, 20, 120); //Vasak jalg g.drawLine(50, 100, 60, 120); //Parem jalg g.setColor(Color.black); //Kriipsujuku liikumis suuna ja -kiiruse määramine liikumine = (int) (Math.random() * 10); if (kykki == true){ i = i + liikumine; } else { i = i - liikumine; } if (i >= 30){ kykki = false; } if (i <= 0){ kykki = true; } } } public static void main(String[] argumendid){ Frame f=new Frame(); f.add(new Kriipsujuku()); f.setSize(140, 80); f.setVisible(true); } }