Õppemudeliks on purilendu simuleeriv mäng. See on mõeldud atmosfääri õhuvoolude seaduspärasustega tutvumiseks. Teatavasti liigub purilennuk liueldes, kusjuures tema aerodünaamiline väärtus on piirides 20-50 (aerodünaamiline väärtus näitab, kuipalju lennuk kaotab kõrgust läbitud vahemaa kohta). Vastutuul suurendab aerodünaamilist väärtust. Purilendur saab muuta lennuki suunda ja langemisnurka. Aerodünaamiline väärtus on maksimaalne teatud langemisnurgaga, selle suurendamine ja vähendamine vähendab seda. Manööverdamine (suuna muutmine) vähendab samuti aerodünaamilist väärtust. Liiga suure või väikese langemisnurga korral kaotab lennuk stabiilsuse ja hakkab kukkuma. Teatavasti on pilvede all tõusvad õhuvoolud, mida purilendur saab kasutada kõrguse kogumiseks. Apletil liiguvad pilved, milleni jõudmine annab võimaluse kõrgust koguda ja kauem õhus püsida. Tuule suund ja kiirus muutuvad aeg-ajalt sujuvalt. Mängija ülesandeks on püsida võimalkult kaua õhus. Lennuki aerodünaamiline väärtus on mängija poolt teantud piirides muudetav, samuti tuule kiiruste vahemik ja selle muutumise intensiivsus. Loodan, et minu õppemudel on hea ka lõõgastumiseks ja kui teie lennukil seiskub mootor, on teil mingi ettekujutus, kuidas seda planeerides maapinnale tuua.