#include #include // vastavalt opsüsteemile defineerime kas WIN või UNIX #define WIN enum LabyrinthElement {leEmpty, lePlayer, leWall, leTreasure}; struct Pos{ int X; int Y; }; const true = -1; const false = 0; const LabWidth = 10; const LabHeight = 10; int Lab[10][10]; char *FileName[10]; struct Pos PlayerPos; int BlindGame=0; int FileCount=0; int CurrentFile=0; /* Puhastab ekraani, kasutades selleks süsteemset käsku - mistõttu vajalikud ka vastavad direktiivid */ void ClearScreen(void){ #ifdef UNIX system("clear"); #else system("cls"); #endif return; } int AnalyzeParameters(int argc, char *argv[]){ int i; for(i=1;i"); break; case leWall: printf("##"); break; case leTreasure: printf("><"); break; } } printf("##"); printf("\n"); } for(i=0;i<12;i++){ printf("##"); } printf("\n"); return; } // Proovib käiku sooritada // kui käik on korrektne, siis sooritab käigu ja tagastab leEmpty // kui käiguga jõuti aardeni, siis tagastab leTreasure // kui põrkuti vastu seina, siis tagastab leWall int PlayerMove(int dX, int dY){ if(PlayerPos.X+dX>=0 && PlayerPos.X+dX=0 && PlayerPos.Y+dY