* Kolm kappi Telemängus on kasutaja ees kolm suletud kappi, ühes neist paikneb auhind. Kasutaja valib ühe kapi. Järgnevalt teeb mängujuht lahti kapi ukse, mille taga ei ole auhinda. Kasutajal on õigus valitud kappi vahetada. * Koosta programm, kus mõttes paigutatakse aare juhuslikku kappi ning kasutaja avab juhusliku ukse. Teatatakse, kus oli auhind, millise ukse kasutaja avas, ning kas kasutaja leidis auhinna. * Lisaks eelmisele koosta programm, kus kasutaja valib kapi, mängujuht avab tühja kapi ning kasutaja vahetab valitud kapi. Teatatatakse, kus oli auhind, millise ukse valis kasutaja algul, millise avas mängujuht, millise kapi avas kasutaja lõpuks ning kas sealt leiti auhind. * Käivita kumbagi programmi sada korda ning leia, mitmel korral kummalgi juhul leiti auhind. * Leia katsete arv, kus vähemalt 90% juhtudest paistaks välja, milline valik on lahendajal kasulik teha.