Esimesed kordamisküsimused õppeaines "programmeerimine II" 1999. a. sügissemestril. Objektorienteeritud programmeerimise eesmärgid Klass ja isend, klassimeetodid, isendimeetodid Alamklassi loomine, pärimine. Omistamine, tüübimuundamine. Ülekate. Liidese eesmärk, kirjeldamine ja realiseerimine. Java keele loomise eesmärgid Programmikood, kompilaator, baitkood, intepretaator. Lihtandmetüübid, nende kasutamine. Tsüklid, valik. Massiiv. Struktuurtüübid. Isendite loomine, konstruktor. Osuti. Omistamine, kopeerimine(kloonimine). Rakend. Loomine, käivitamine. Meetodid init(), start(), paint(). Joonistamine Komponendid: Tekstiväli (TextField), tekstiala (TextArea), nupp (Button), silt (Label), märkeruut (Checkbox), kerimisriba (Scrollbar), valik (Choice), nimekiri (List). Nende kasutamisvõimalused ja tähtsamad meetodid. Ekraanikujundus paneelide ja paigutushaldurite abil. Nupuvajutusele reageerimine sündmusekuulari (ActionListener) abil. Sõne töötlemise võimalusi: klassid String, StringBuffer ning StringTokenizer. Interneti kaudu ühenduse loomine ning katkestamine. Pistik. Sisend- ja väljundvoog. Andmete saatmine ja lugemine Internetis. Eraldi lõim: eesmärk, loomine ja kasutamine. Erindid ja vead. Kasutamise eesmärk. Püüdmine, töötlemine, väljastamine. Harjutusülesandeid. · Lase programmil tekitada brauseri ekraanile korrutustabel · Programm joonistab ekraanile valikust (Choice) valitud kiirte arvuga päikese · Paiguta ekraanil ülevalt alla järjestikku tekstiväli, nupp ning märkeruut. · Ekraanil on kaks nuppu ning joonistatud ring. Ühele nupule vajutades saab nihutada ringi vasakule, teisega paremale. · Koosta väratit kuulav programm, kes kasutaja käest küsiks tema nime ning väljastaks nime pikkuse. · Koosta klass Autojuht meetodiga ytleMaanteeSuurimKiirus(). Loo talle alamklass AlgajaJuht, kes ühtlasi realiseeriks liidest Arvutaja. Liidese Arvutaja realiseerijad peavad oskama kokku liita neile antud kahte arvu. Koosta liides ning näiteprogramm loodud klasside kasutamiseks.