Programmeerimine II teised kordamisküsimused sügissemestril 1999 Kuularid, nende eesmärk ja tööpõhimõte MouseListener, MouseMotionListener, ActionListener, TextListener, ItemListener, KeyListener, AdjustmentListener Kuular ja adapter. Adaptri eesmärk ja kasutamine. Eelised ja puudused. Graafikakomponendi loomine. Joonistamine. Graphics ja Graphics2D vahendid. Voog, voo eesmärk. Mähisklassid voogude muundamiseks. Voogude tüübid, lähte- ja sihtkohad. Faili kohta andmete küsimine, faili ümber nimetamine ning kustutamine. Kataloogi loomine ja kustutamine. Juhupöördusfail. Lõime eesmärk ja loomine. Lõime töö algus ja ots. Teise lõime järele ootamine. Paus lõime töös. Monitor, sünkroniseerimine. Piiritleja synchronized, meetodid wait ja notifyAll. HTML. Eesmärk, teostus ja võimalused. Pealkiri, tabel, loetelu, pilt ning rakend HTMLis. Javaskript: eesmärk, võimalused. HTML-lehe komponendid ja nende hierarhia (aken, raam, dokument, vorm, vormi elemendid, pildid, rakendid). Muutujad Javaskriptis. Nende tüüp, juurdepääsetavus ning kehtivuspiirkond. Alamprogramm. Liikumine javas: joonistamine/kustutamine. Hiire järgi ning lõime abil liikumine. Topeltpuhverdus (pilt mälus). CGI ja servleti eesmärk, võimalused ning tööpõhimõte. Komponenttehnoloogia eesmärgid. Trükkimine, kopeerimine. Andmete hoidmise ning töötlemise vahendid. Harjutusülesandeid · Kerimisriba liigutamisel muutub vastavalt riba asukohale tekstiväljas olev number. Numbri muutmisel vahetub vastavalt numbri suurusele kerimisribal asuva märke asukoht. · Loo serverprogramm, mis salvestaks võrgust saabunud andmed kettale pakituna. · Loo programm, mis kontrolliks, mitu otsest alamkataloogi on jooksval kataloogil. · Ekraanil liiguvad pallid igaüks oma lõimes. Sünkroniseerimise abil hoolitsetakse, et keskel asuvasse ruutu ei satu korraga rohkem kui üks pall. · Lase javaskriptil luua kasutaja poolt määratud arvu muutuvate andmetega tekstülesandeid nii, et ülesanded oleksid ühes ning vastused teises aknas.