/* Tegi Rando Pajuste */ import java.awt.*; import java.io.*; import java.util.*; /* Võetakse sisse vajalikud klassi paketid, mida hiljem kasutatakse programmis */ public class joonis1 extends Frame{ public joonis1(){ setTitle("ring"); /* Antakse joonis1-le tiitelnimi RING (akna yleval nurgas) */ setSize(400, 400); /* Määratakse ära joonise suurus 400*400 pixelit */ setVisible(true); /* Näidatakse objekti */ } public void paint(Graphics g){ /* Võetakse külge graafika. */ try{ /* Kui tekkib viga, siis minnakse catchi juurde ja proovitakse viga parandada */ BufferedReader sisse=new BufferedReader( new FileReader("obj.txt") /* Leotakse sisse obj.txt */ ); String rida=sisse.readLine(); /* Loetakse ära rida sellest textist */ StringTokenizer st=new StringTokenizer(rida,", "); /* Jupitatakse ära text ja võetakse vahelt ", " */ int x=Integer.parseInt(st.nextToken()); /* Võetakse sisse esimene arv x "obj.txt" */ int y=Integer.parseInt(st.nextToken()); /* Võetakse sisse teine arv y "obj.txt" */ int z=Integer.parseInt(st.nextToken()); /* Võetakse sisse kolmas arv z "obj.txt" */ int c=Integer.parseInt(st.nextToken()); /* Võetakse sisse neljas arv c "obj.txt" */ g.drawOval(x, y, z, c); /* Joonistatakse esimene oval */ g.drawOval(x/2, y/2, z/2, x/2); /* Joonistatakse teine oval */ g.drawOval(x*1/4, y*1/4, z*1/4, x*1/4); /* Joonistatakse kolmas oval */ g.drawOval(x*2/3, y*2/3, z*2, x*2); /* Joonistatakse neljas oval */ sisse.close(); /* Suletakse fail */ }catch(Exception e){e.printStackTrace();} /* Kui TRY juurest leitakse viga, siis proovitakse siin viga parandada. */ } public static void main(String argumendid[]){ new joonis1(); } }