II kordamisküsimused sügissemestril 2000. AWT Graafikakomponendid ja paigutushaldurid. Nende loetelu ja võimalused. Kuularid, nende eesmärk ja tööpõhimõte MouseListener, MouseMotionListener, ActionListener, TextListener, ItemListener, KeyListener, AdjustmentListener Kuular ja adapter. Adaptri eesmärk ja kasutamine. Eelised ja puudused. Voog, voo eesmärk. Mähisklassid voogude muundamiseks ning ühendamiseks. Voogude tüübid, lähte- ja sihtkohad. Sisend- ja väljundvood. FileInputStream, DataInputStream, ZipInputStream, ByteArrayInputStream, OutputStream, PrintWriter, StringWriter, FileWriter, BufferedReader jm. Faili kohta andmete küsimine, faili ümber nimetamine ning kustutamine. Kataloogi loomine ja kustutamine. Juhupöördusfail. Erindid ja vead. Kasutamise eesmärk. Püüdmine, töötlemine, väljastamine. Interneti kaudu ühenduse loomine ning katkestamine. Pistik. Sisend- ja väljundvoog. Andmete saatmine ja lugemine Internetis. Eraldi lõim: eesmärk, loomine ja kasutamine. Lõime töö algus ja ots. Teise lõime järele ootamine. Paus lõime töös. Monitor, sünkroniseerimine. Piiritleja synchronized, meetodid wait ja notifyAll. MIDI tööpõhimõte, võimalused. Süntesaator, sekventser, sekvents, rajad. Kanalid, pillid, helipank. Liikumine javas: joonistamine/kustutamine. Hiire järgi ning lõime abil liikumine. Topeltpuhverdus (pilt mälus). Trükkimine, kopeerimine, andmete vedu. Graafikakomponendi loomine. Joonistamine. Graphics ja Graphics2D vahendid. CGI, servleti ja *SP eesmärk, võimalused ning tööpõhimõte. Harjutusülesandeid · Loo graafikakomponent, millel paikneva ruudu heledust saab kerimisriba abil muuta. · Loo serverprogramm, mis väljastaks masinate loetelu, kust vastava programmi poole on pöördutud. · Joonista graafik, mis näitaks kataloogis paiknevate failide pikkuste jaotust. · Koosta mäng, kus osalejad saavad igaüks oma ringi klahvidega liigutada. Kes on kull, see on punane. Proovi sama mäng võrgu kaudu tööle panna.