/* ** Objektorienteeritud programmeerimine - triviaalne andmevahetuse server. ** ** NB! Tegemist on õppeotstarbelise näitega, mis ei ole ** mõeldud reaalses elus kasutamiseks. ** ** @author Gunnar Kudrjavets [gk@aprote.ee] ** @version 0.1, 13.04.1999 ** @since JDK 1.0 */ import java.io.*; import java.net.*; class SimpleServer { public static void main(String[] args) { final int iServerPort = 1234; try { ServerSocket listener = new ServerSocket(1234); // kordame lõpmatuseni ... // proovige ka while (true) while (1 < 2) { // mõelge, mis on praeguse klient-server lahenduse juures paha? Socket s = listener.accept(); InputStream in = s.getInputStream(); OutputStream out = s.getOutputStream(); // loeme baidi int iRead = in.read(); System.out.println("Kliendi käest saadud bait: " + iRead); // loeme stringi DataInputStream din = new DataInputStream(in); String strRequest = din.readLine(); System.out.println("Kliendi käest saadud teade: " + strRequest); // kirjutame baidi out.write(20); // jätame hüvasti PrintStream pout = new PrintStream(out); pout.println("Head aega serveri poolt!"); // sessioonipistik s.close(); } // kuulav pistik listener.close(); } catch (UnknownHostException e) { System.out.println("Can't find host."); } catch (IOException e) { System.out.println("Can't connect to host."); } } }