// Rakendi struktuur import java.awt.*; //imporditakse paketi "Abstract Window Toolkit (AWT)" klassid import java.applet.*; //imporditakse paketi "applet" klassid
// Järgnev kommentaar lihtsustab rakendi silumist, kui saame kasutada programmi "appletviewer" /* <applet code="AppletSkel" width=300 height=100> </applet> */ public class AppletStruktuur extends Applet { // Täidetakse esimesena. public void init() { // inititsialiseerimine } /* Täidetakse teisena, pärast init(). Samuti pärast meetodi taaskäivitamist
(näiteks pärast teise Web-lehekülje külastamist */ public void start() { // Täitmise algus voi taaskäivitus } // Täidetakse rakendi seiskamisel. public void stop() { // seisatakse täitmine } /* Täidetakse rakendi lopetamisel. Viimane täidetav meetod. */ public void destroy() { // Lopetab rakendi } // täidetakse rakendiakna avamisel ja taastamisel. public void paint(Graphics g) { // taasta aken } }
Initsialiseerimine:
Lõpetamine:
repaint(int x, int y, int laius, int korgus)
Parameetrina võib pakkuda ka maksimaalset viivitust (millisekundites), mis
tohib mööduda enne järgmist meetodi update() poole pöördumist.
repaint(long viivitus)
repaint(long viivitus, int x, int y, int laius, int korgus)
Selle ajaintervalli möödudes meetodit update() ei käivitata.
public void update(Graphics g) { // Siin joonistatakse aken. } public void paint(Graphics g) { update(g); }