Java valikkursuse I kordamisküsimused kevadsemestril 2001 Java3D ülesehitus: olemasolevad kujundid, paigutamine, keeramine, nihutamine. Vahendid sündmustele reageerimiseks ning asukohtade muutmiseks (Behavior, Interpolator). Valgustamine: üld-, suund-, punkt- ja kohtvalgus. Valgustuse tugevus, mustrid. Pakettide javax.media.j3d ning javax.vecmath sisu. com.sun.j3d abipaketid. Rekursioon, põhimõte, näited (failipuu läbimine, riigipiiri ja kaare joonistamine; mõni omalt poolt juurde). Matemaatilised arvutused rekursiivsete joonistuste juures. Kuidas hoolitseda, et rekursioon liialt sügavaks ning raskeks arvutada ei muutuks. Maatriksite kasutamine suurenduse, nihke ja keeramise arvutamisel. Keeramine ümber nullpunktist erineva punkti. Muutusmaatriksite ühendamine, näited. Rasterpildi loomine, andmete küsimine, ülekanne, salvestamine. Värvimudelid, RGB+läbipaistvus. Piltide muutmine. Harjutusülesandeid Joonista osmik, mille ust saab avada. Kasutaja võib ringi liikuda, kuid seintest ei saa läbi minna. Koosta teedevõrk, mida lähemalt vaadates tuleb üha uusi ja uusi väikseid radu nähtavale. Keera hiirega joonistatud kujundit maatriksite abil ümber etteantud punkti.