Aardeotsimise mängu veebiprotokoll Seintega eraldatud labürindis on mängijad ning aare. Kasutajad saavad enese asukohta nooleklahvide abil muuta. Kes jõuab aardeni esimesena, see saab punkti. Et mängu kirjutajate osalistel oleks võimalik eraldi oma lõike kirjutada, selleks peab olema eelnevalt paika pandud, kuidas osapooled (klient ning server) omavahel suhtlevad. Tuleb kokku leppida, kumb pool alustab, millised teated on vaja edasi anda ning kuidas need käsud kirjapildis välja näevad. Teated peaksid olema selged, et ei tekiks segadust, kuidas mingit käsklust parajasti mõista ning oleks võimalik kontrollida, kas kogu suhtlus käib protokolli järgi või on mõnes osapooles viga tekkinud ning ta on oma ajaarvamisega üldisest süsteemist välja läinud. Samas siiski piisavalt lühidad, et neid jõuaks lugeda, kontrollimisel sisse tippida ning ka võrguliiklus parajalt väike püsiks. Protokoll esitada sellisel kujul, et programmeerijad võiksid selle alusel kirjutama hakata. Side alustamise järel teatab server klientprogrammidele osalejate andmed järgmisel kujul: osalejate arv: 3 osaleja1: Juku osaleja2: Kati osaleja3: Mari otsimine algab Ülesanne1: Side alustamine Etapi käigus peavad selguma mängus osalejad. Algtase: ette on teada, et mängijaid on 2. Protokolli abil peavad saama mängijad oma nimed sisestada. Seejärel saadetakse klientidele osalejate andmed eelmainitud kujul. Kesktase: mängijaid on korraga endiselt 2, kuid nad peavad olema registreeritud parooli ja kasutajanimega. Protokoll peab olema nii kasutajate registreerimiseks kui mängu sisenemiseks. Protokolli hulka kuuluvad ka veateated. Kõrgtase: kasutajaid võib olla piiramatu arv, registreerimine nagu eelmisel puhul. Tuleb leida moodus, mille järgi otsustada kunas kasutajate lisamine lõpetada. Ülesanne 2: mäng ise Mängu alguse tunnuseks on serverilt saabuvad andmed mängijate kohta eelpooltoodud kujul. Algtase: mängijaid on 2, kumbki peab saatma serverisse omi koordinaate ning saama sealt vastu andmeid mõlema kasutaja asukoha kohta. Kesktase: lisaks eelmisele hoolitsetakse serveris, et kasutaja ei saaks läbi seina minna. Aarde leidmise puhul teatatakse sellest kõigile. Kõrgtase: lisaks eelmisele võib mängijaid olla piiramatu arv. Serverist saab andmeid kogutud punktide kohta. Aarde leidmisel võib mängu jätkata. Kasutajad võivad saata tekstilisi teateid nii kellelegi otse kui kui kõikidele kasutajatele.