Hüpermeediumi kontrolltöö Maja elanikud * Massiivis hoitakse ühe trepikoja inimeste perekonnanimed. Väljastatakse kasutaja küsitud korterile vastav nimi. * Lisaks eelmisele väljastatakse kasutaja sisestatud korterinumbritele vastavad nimed tabelina eraldi lehel. * Lisaks eelmisele on võimalik valida, millised korteri omaniku andmed (eesnimi, perekonnanimi, sünniaasta) tabelisse väljastatakse. Kauplus * Massiivis hoitakse meeles müüdavate kaupade nimetused. Teatatakse, kas kasutaja küsitud kaupa leidub. * Massiivis hoitakse nii nimetused kui hinnad. Kasutaja valitud kaupadest luuakse eraldi lehele kujundatud tsekk nimetuste, hindade ja summaga. * Lisaks eelmisele saab kasutaja valida, mitu eksemplari ta igast kaubast ostab. Raamatukogu * Massiivis on raamatute pealkirjad ja autorid. Nende andmete järele joonistatakse lehele tabel. * Tabel joonistatakse eraldi lehele, sinna paigutatakse vaid kasutaja sisestatud autori raamatud. * Lisaks eelmisele võib kasutaja valida/märkida mitme autori raamatud. Suusarada * Massiivis on kirjas 3 km pikkuse suusaraja kõrgused iga 100 meetri tagant võrrelduna stardi/finisipaiga absoluutse kõrgusega merepinnast. Leia raja kõige kõrgema paiga kaugus stardist. * Lisaks eelmisele joonista raja profiil ekraanile. * Lisaks eelmisele leia rajal kõige pikem tõus (lõik, mil pole laskumisi) ning tähista see rajal teise värviga. Tipud * Massiivis on kirjas 3 km pikkuse suusaraja kõrgused iga 100 meetri tagant võrrelduna stardi/finisipaiga absoluutse kõrgusega merepinnast. Teata, kas finisisse saabutakse tõusul või laskumisel. * Lisaks eelmisele teata ületatavate tippude arv (kohad, kus tõus läheb üle laskumiseks). * Lisaks eelmisele joonista raja profiil ekraanile ning märgi sinna kõige suurema kõrguste vahega tõus (lõik, millel pole laskumisi). Mänguautomaat * Loo ekraanile kolm tekstivälja. Nupuvajutuse peale tekivad neisse juhuslikud numbrid. * Numbrid on vahemikus 1-5. Väljasta teateaken, kui kõik arvud tekkisid ühesugused. * Lisaks eelmisele saab kasutaja valida loodavate tekstiväljade arvu märkeruuduga määrata, milliste tekstiväljade väärtust nupuvajutusel ei muudeta. XML ja kassid * Loo XML-fail kus on kirjas kasside nimed ja nende sünniaastad * Kirjuta XSL-i abil andmed välja, määrates nimed pealkirjadeks ning iga pealkirja alla kirjutada teksti sisse, millisel aastal vastav kass sündis. * Lisaks eelmisele väljasta andmed sorteerituna sünniaastate järgi. XML ja koerad * Loo XML-fail, kus kirjas koert nimed ja tõud. * Väljasta iga koer eraldi real ning muuda tõug rasvaseks. * Lisaks eelmisele muuda paiguta kõik viie tähe pikkused nimed kaldkirja. PHP * Trüki PHP abil ekraanile 10 korda Tere. * Lisaks eelmisele väljasta arvu 2 kasutaja poolt pakutud aste. * Failis on kirjas inimeste ees- ja perekonnanimed. Väljastatakse nimed, kelle ees- või perekonnanimi algab kasutaja poolt pakutud tähega. Teise faili jäetakse meelde, millist tähte mitu korda on küsitud.