Lumehelves * Koosta kahe punkti vahele murdjoon nii, et kummaltki poolt otsast kolmandiku jagu liigub joon teise otspunkti poole, edasi teeb jõnksu, nii et murdjoone keskpunkt on sirge keskkohast eemal. * Selliselt loodava joone otspunktid saab määrata hiirega. * Taolised jooned moodustavad kuusnurga. Iga murdjoone lõik muutub samuti sarnaseks murdjooneks. Lühima sirge lõigu pikkus määratakse kerimisribaga. Pildimuutus * Kopeeri ekraanipilt, teata kõige vasakpoolse ülemise piksli värvi väärtused. * Muuda kopeeritud pilt mustvalgeks, salvesta arvudena faili. * Kasuta salvestusel binaarformaati, kus üks piksel vastab ühele baidile. Loe pilt taas ekraanile. Helivaljuse analüüs * Teata helifaili kõige väiksema ning suurema kvandi väärtus. * Jaga fail viieks mõtteliseks lõiguks ning teata iga osa kohta suurima ja vähima väärtuse vahe. * Lisaks eelmisele loenda, kui palju on igas lõigus laineharju ning -põhju, tulemused joonista tulpdiagrammina. Traktorisimulaator * Tekita kõrvaklappidesse madalahäälset põrinat * Lisaks eelmisele joonista traktor külgvaates ning pane rattad pöörlema. * Lisaks eelmisele pöörleb suurem ratas samavõrra aeglasemalt, kui palju ta väiksemast suurem on. Pöörlemiskiirust saab kerimisribaga muuta. Heli kõrgus muutub koos kiirusega, tõustes kiiruse kahekordsel suurenemisel oktaavi (2x) jagu. Vihmapiisad. * Tekita MIDI abil helisid, mis oleksid võimalikult sarnased eri heledusega vihmapiiskade tilkumisele. * Lisaks eelmisele paistab ekraanil veeloik pealtvaates. Iga piisa kukkumise peale kostab nii heli, kui on näha laiali liikuvad lained. * Lisaks eelmisele on loigu servad rekursiooni abil ebakorrapäraseks tehtud. Lained on näha vaid loigu piires, korraga võib helisid ja laineid olla mitu. Juhuslik lugu * Pane üksteise järel kõlama kolm juhusliku helikõrgusega MIDI heli. * Ettevalmistuseks koosta 4 nelja ühepikkuse noodiga MIDI faili juppi. Koosta programm, mis need neli juppi üheks tervikuks liidab. * Võrreldes eelmisega saab kasutaja algul valida, millistest failidest lugu kokku panema hakatakse ning mitu lõiku üksteisega kokku ühendatakse. Arvuti koostab soovitud pikkusega loo, võttes valitute seast taktid juhuslikult.