Objektorienteeritud disain I päev + * Liht- ja struktuurandmetüübid. Viidad ja viited. Massiivid, kirjed, ahelad. Klass ja eksemplar. Konstruktor. + * Alamklassid: eesmärk, loomine, kasutusvõimalused. Ülekate, virtuaalmeetodid. Omistamine ülemklassi muutujatele. Ülelaadimine. Siseklassid + * Abstraktsed klassid ja meetodid. Liidesed, mitmene pärimine. Rakenduse kavandamine ja kirjeldamine nende vahenditega. + * Staatilised väljad ja meetodid. Kasutusvaldkonnad. + * Kapseldamine. Piiritlejad private, protected, public, friend nii muutujate kui meetodite puhul. + * Mäluhaldus. Operaatorid new ja delete. II päev + * UMLi vahendid programmide kavandamisel. Kasutuslood, Use Case diagramm, klassidiagramm, jadadiagramm. State diagramms, component diagrams. Mis asja jaoks mingi diagramm vajalik on + * Andmekollektsioonid, nimistud, põhioperatsioonid. STL. + * Mallid (template). Eesmärgid, näited, koostamine. + * Erindid. Eesmärgid, heitmine ja püüdmine. Erinditüübid. + * Meetodid andmete töötlemiseks. Tüübimuundused. Matemaatika- ja tekstifunktsioonid. Inline funktsioonid. * Paralleelprogrammeerimine. Lõimed, protsessid. Sünkroniseerimine +* Singleton. Ühiskasutatav ainueksemplar. v+* Factory. Objektiloomisvabrik. v+* Pool. Bassein piiratud hulga objektide/ressursside jagamiseks rakenduse osade vahel. +* Suuremate projektide haldamine. Paketid, nimeruumid. v+ * Kolmekihised rakendused: vaade, äriloogika, andmepöördus. v+* Objektide kaugkasutus. RMI, CORBA. RPC. juurde veel ATL COM, DLL, ActiveX. Et võikski olla DLL -ist kuni .NET -ini Kui XML-i tahta mõnevõrra põhjalikumalt uurida, siis võtaks see eraldi kolmanda päeva. v+* XML. Eesmärgid, ülesehitus, töötlemine. SAX. Document Object Model.