Võrgukabe * Võrgust ühenduse võtjale väljasta kabelaua pilt. * Luba ühendust võtta järjestikku kahel kasutajal. Nad saavad hakata üksteisele nähtavaid käike tegema. * Kontrolli käikude korrektsust. Teata mängu lõpust. Trips-Traps-Trull * Kujunda ekraanil graafiline mängulaud * Võimalda kasutajatel kordamööda käia * Teata võidust või viigist Mallid * Koosta programm kahe muutujaga lineaarvõrrandisüsteemi lahendamiseks. * Sea kood tööle mallide abil, nii et andmetüübiks sobiks ka Kellaaeg. * Loo sarnane programm mallide abil kolme muutuja ja kolme võrrandiga lineaarvõrrandisüsteemi lahendamiseks. Maamõõdupunktid * Loo tasandil asukohta määrav klass Punkt, millel juures loendur teatamaks, mitme muutuja kaudu on võimalik tema poole pöörduda. Testi toimimist. * Maamõõtmisel kasutatavad kujundid koosnevad määratud punktidest ning nende vahel paiknevatest sirgjoontest. Mälus hoitavad kujundid koosnevad viitadest olemasolevatele punktidele. Kujundite sisestamisel kirjutatakse sisse nurkade koordinaadid. Kui koordinaat satub lähemale kui 0,1 ühiku kaugusele olemasolevast punktist, siis loetakse see määratud punktiks, muul juhul luuakse ja salvestatakse uus punkt. * Joonista ligikaudne skeem ekraanil välja. Kujundite kustutamisel kustutatakse need punktid, mida enam ükski kujund ei kasuta. Operaatoritega kuupäev * Loo klass päeva, kuu ja aasta hoidmiseks. Loo operaator klassi eksemplari ja arvu liitmiseks. Väljastatakse lisatud arvu päevadega eksemplar, kus üleläinud päevad ja kuud on paika arvutatud. * Lisa operaatorid kahe objekti omavaheliseks liitmiseks/lahutamiseks, arvuga korrutamiseks, jagamiseks. Leia kuude pikkuste ja liigaastate tarbeks iga tehte puhul sarnaselt töötav lahendus. * Koosta mallfunktsioon leidmaks kahe väärtuse keskmist. Testi toimimist nii arvude, Kuupaeva kui Kellaaja korral.