Pärimine * Loo klass Punkt privaatväljadega x ja y * Lisa klassile käsklus andmete sisestuseks ja väljatrükiks. Testi. * Lisa klassile käsklus teise punkti andmete liitmiseks. Testi. (Sama klassi eksemplarid pääsevad ligi teineteise privaatmuutujatele.) * Lisa friend-meetod trükkimaks punkti kauguse koordinaatide alguspunktist. * Muuda Punkti väljade ligipääsuõiguseks protected. * Koosta punktile alamklass RuumiPunkt, kus lisanduks kolmas väli z. * Lisa klassile käsklus andmete sisestuseks ning väljatrükiks. Testi. * Lisa klassile Punkt parameetriteta konstruktor ning teata ekraanile, kui see käivitatakse. Testi nii Punkti kui RuumiPunkti loomist. * Koosta nii Punktile kui RuumiPunktile konstruktor, mille abil saab objektile loomisel andmed sisestada. Kutsu RuumiPunkti parameetritega konstruktorist välja Punkti parameetritega konstruktor. * Loo kummastki klassist eksemplar, millega suheldakse viida kaudu. * Omista RuumiPunkti eksemplari aadress Punkti viidale. Testi toimimist. * Hoolitse, et nii Punkti kui RuumiPunkti andmeid väljatrükkiv funktsioon oleks sama nime ja parameetritega (tõenäoliselt parameetrid puuduvad). * Muuda vastav funktsioon virtuaalseks. Testi tulemust. * Koosta massiiv viitadest Punktidele. Paiguta sinna nii Punkte kui RuumiPunkte. Trüki andmed tsükli abil välja.