Visual Basicu II kontrollt”” Sportlaste andmete uuring. Koosta tabel, kus oleks iga voistleja kohta kirjas pikkus, kehakaal, 400m. jooksu ning 800 m. jooksu tulemus. * Loe programmi abil kokku, mitme inimese 800 meetri jooksu tulemus oli kiirem, kui 800 meetri jooksude aritmeetiline keskmine tulemus. * Koosta iga voistleja kohta joonis, kus pikkus ja kehakaal kajastuvad inimese mootmetes. 400 meetri jooksu tulemus määrab ühe jala pikkuse ning 800 meetri jooksu tulemus teise jala pikkuse. * Koosta programm, mis kirjutaks andmed tekstifaili. Iga inimene eraldi real, andmed eraldatakse semikooloniga. Loo programm andmete lugemiseks failist ning lisamiseks tabelisse olemasolevate andmete juurde. Raamatulaenutus * Loo andmebaasiühendus ning tabel raamatute andmete hoidmiseks. Lisa mõned andmed. * Loo rakendus näitasmaks, kas soovitgud pealkirjaga raamat on olemas ja vaba. * Võimalda rakenduse abil märkida raamatu laenutus ja tagastus. Muusikafestival * Iga ansambli kohta sisestatakse maakond, esinemise kuupäev ning kellaaeg (täistund), millal ta esineda soovib. Andmed talletatakse tabelisse. * Esinemiskohti on 3. Kontrollitakse, et samale ajale ei saaks end kirja panna üle kolme esineja. * Otsingus on võimalik näha kas kõiki esinejaid, esinejaid näidatud maakonnast, määratud päeval või määratud päeval ja kellaajal. Kivitõstmismäng Mängus tõstetakse kivi kordamööda edasi 5-10 sammu kaupa. Võidab see, kelle tõstest jõuab kivi 100 sammu kaugusele. * Tekstivälja saab kirjutada arvu. See arv liidetakse summale juurde. Summa on näha. * Mängida saab kordamööda kaks mängijat, kummalgi oma tekstiväli. Kontrollitakse, et käigud tehakse õigesti. * Samuti on võimalik mängida arvuti vastu. Vedeliku takistuse mõõtmine kuuli kukkumisel Füüsikakatses uuritakse vedeliku takistuse mõju kuuli kukkumisel. Tulemuse saamiseks lastakse anumas kukkuda kuulil vedeliku pinnalt põhjani. Mõõdetakse kukkumiseks kuluvat aega. Katset tehakse kolmel sügavusel: 50cm, 1m ja 2m. Igal sügavusel tehakse katset kuuliga mille raskuseks on 5, 10 ja 20 grammi. Iga katset korratakse kolm korda. * Mõtle eeltoodud katse jaoks sobivad andmed välja ning kirjuta tabelisse. Loo valemi või programmi abil koondleht, kus tulpadeks katse jaoks kirjas olev vedeliku kõrgus, ridadeks kuuli raskus ning lahtrite väärtusteks vastavate katsete keskmised tulemused. * Koosta tulemuste illustreerimiseks joonis. Püüa leida valem kukkumisaja sõltumiseks vedeliku sügavusest ning kuuli raskusest nõnda, et erinevus valemi järgi arvutatu ning katse järgi tulevate väärtuste vahel oleks võimalikult väike. * Loo programm uute ligikaudsete ning valemiga enamvähem sobivate katseandmete genereerimiseks. Luba sealjuures ette määrata ka vedeliku viskoossus. Hambaarsti vastuvõtt * Loo andmetabel, kus kirjas hambaarsti nimi, kliendi nimi ning vastuvõtuaja algus. (kellaaeg+kuupäev) Lisa mõned andmed. * Väljasta, kas soovitud ajal on võimalik soovitud hambaarsti juurde pääseda. Kui aeg on vaba, siis küsi patsiendilt nimi ning lisa sobival ajal nimekirja. * Lisaks väljasta küsitud hambaarsti vabad tänasel ja homsel päeval. Samuti teata, mitu vaba aega on tal järgneva kuu aja jooksul.