Ratas · Joonista kaheteistkümne kodaraga ratas. · Pane see ratas keerlema. · Nii kodarate arvu kui keerlemise kiirust saab muuta. Kastekann · Joonista kõvera sangaga kastekann. Nupuvajutuse peale kukub kastekannu tilast välja piisk. · Lisaks eelmisele lendab piisk tilast välja hooga, kukkudes vastavalt füüsikaseadustele. · Lisaks eelmisele on hiire topeltklõpsu puhul lendamise kiirus suurem. Arvestatakse ka kasutaja määratud kiirusega puhuvat tuult. Lamp · Joonista laualamp. Ühe nupuvajutuse peale värvub pirn/kuppel kollaseks, teise peale valgeks tagasi. · Kerimisribaga saab määrata põlemise heledust. · Failis on kirjas põlemise "muster": kui kaua põleb, kaua on pime. Kui ring täis alustatakse taas algusest. Valgusfoor · Joonistatakse kolme tulega valgusfoor. Nupuvajutuse peale läheb foor järgmisesse asendisse. · Foor paistab nurga alt, nii et näha on kahe külje tuled. Töötab iseeneseslikult. · Ristmikul töötavad sünkroonis neli foori. Autod sõidavad teel, kus see on lubatud, teisel teel ootavad foori ees. Jalgratas · Joonista jalgratas. · Näha on ratta küljes olevate helkurite pöörlemine. · Hiirega saab väntasid ringi ajada. Rattad (koos kodaratega) liiguvad koos väntadega, arvestades, et suurel hammasrattal on 46 ning väikesel 23 hammast. Lille kasvamine. · Joonista kasutaja määratud pikkusega lill. · Saab määrata ka õielehtede arvu ning on näha, kuidas lilleõis avaneb. · Siledal maal tuleb hiirevajutuse kohal välja kaks idulehte, sealt vars, lehed, pung, , lõpuks avanev õis. Saab lisaks määrata lehtede arvu ja kasvamise kiirust. Raudtee · Ekraanil paistab raudtee pealtvaates. · Programm demonstreerib pöörangu tööd. Kasutaja saab määrata, kumma teeharu peale rong suundub. · Lisaks eelmisele on ekraanil näha, kuidas liigub rongi rattapaar. Hammasrattad · Joonistatakse kasutaja määratud hammaste arvuga hammasratas. · Selliseid hammasrattaid joonistatakse kaks ning pannakse üksteisesse hambunult pöörlema. · Kasutaja annab ette mõlema hambunult pöörleva ratta hammaste arvu. Archimedes vannis · Joonista poolenisti vett täis vann koos seal oleva inimesega. · Loo animatsioon, kus inimese vette vajumisel veetase tõuseb. · Inimest saab hiirega üles-alla liigutada, samas muutub ka veetase. Sügavamale vette vajutades ajab vann üle ääre. Hiljem on veetase vastavalt madalam. Achilleus ja kilpkonn · Joonista mees ja kilpkonn. · Mees liigub kiiremini, kilpkonn aeglasemalt. · Iga nupuvajutuse peale toimub liikumine senikaua, kuni mees on jõudnud kohani, kus kilpkonn enne oli. Näidatakse liikumiseks kokku kulunud aega ning jooniselt on näha läbitud meetreid. Veest väljuv kiir · Joonista poolenisti vett täis klaasi ristlõige. · Klaasis hiirega vajutatud punktist väljub kiir, murdudes veepinnalt. · Lisaks eelmisele arvestada, et vee murdumisnäitaja on 1,33, sisepeegeldust veepinnalt ning kiire näivat asukohta. Tolmukübe tuules · Tolmutera (näiteks ring) kukub ühtlaselt alla. · Kukkumise käigus hõljub ta veidi vasakule-paremale. · Suletud ruumis puhutakse hiirevajutuse juurest tolmukübe hooga eemale . Tasapisi eemaldumise kiirus väheneb ning kübe hakkab taas alla hõljuma. Vokk · Joonista vokk. · Vokiratas keerleb · Lisaks eelmisele liiguvad ka keps ja hoojalg. Kiirust saab muuta. Kerilauad · Joonista kerilauad pealtvaates. · Pane need keerlema. · On näha, kuidas lõng kerimisel eemaldub ning vihi paksus väheneb. Liikumise kiirust saab muuta. Käärid. · Joonista ekraanile käärid. · Kääride harusid saab kõrvadest hiirega liigutada. · Lisaks eelmisele saab kääride asukohta ekraanil muuta Taskunuga · Joonista ekraanile nuga. (3p) · Nuga saab hiirega otsast kinni võttes kokku panna. (4p) · Lisaks saab hiire abil avada ja sulgeda noa küljes olevat korgitseri ja konserviavajat ning noa asukohta ekraanil muuta. (5p)