Konstruktorid * Loo klass Punkt väljadega x ja y. * Loo klassile parameetriteta konstruktor, mille kaudu isendiloomel jäetakse väljad nullideks. * Loo konstruktor, mille abil saab anda algväärtused. * Loo koopiakonstruktor teise punkti andmete kopeerimiseks. * Lisa käsk punkti andmete väljakirjutamiseks. * Lisa käsk punkti andmete muutmiseks. * Testi loodud konstruktoreid. * Loo klass Toon punkti värvide (punane, roheline, sinine; 0..255) hoidmiseks. * Lisa punktile viit tooni hoidmiseks. Vaikimisi toon puudub, väärtuseks NULL. * Loo punktile meetod tooni värvide määramiseks. Väljasta toon olemasolu korral ka väljakirjutuse juures. * Punkti kopeerimisel koopiakonstruktoriga võetakse üle ka viit algse punkti toonile. * Tooni külge pannakse loendur, mitu punkti selle andmeid kasutavad. Punkt tooni kasutuselevõtul suurendab seda numbrit. Vabaks andmisel (näiteks destruktoris) vähendab. * Kui punkti värvi muudetakse, siis juhul kui sama tooni kasutab rohkem kui üks punkt, loob punkt omale uue tooni eksemplari ja annab eelmise vabaks. * Viimane punkt, kes tooni lahti laseb, vabastab sellele eraldatud mälu. * Loo klass Kujund punktikogumi hoidmiseks. Punkte hoitakse meeles kollektsiooni Vector abil. Lisa käsud punktide lisamiseks ja eemaldamiseks kogumist. * Lisa kogumile optimeeriv käsklus: kõigile samade väärtustega tooni sisaldavate punktide kohta jäetakse alles vaid üks nende väärtustega tooni objekt mida siis kõik vastavad punktid kasutavad.