Liikumisarvutus sammude kaupa. Siledal maal seisab pall. Tuul puhub 10 m/s. Pall hakkab tuule suunas liikuma. Sekundi jooksul muutub palli kiirus 1/10 palli ja tuule kiiruse vahelisest erinevusest. Arvuta sekundiliste sammudega. * Leia palli kiirus 1, 5, 10, 20 ja 60 sekundi pärast. * Leia aeg, mil palli kiirus ületab 9/10 tuule kiirusest. * Leia aeg, mille jooksul on pall läbinud 100 meetrit. * Leia eelmise ülesande tulemus, kasutades arvutusvahemikuna 1/2, 1/5, 1/10 ja 1/100 sekundit. Pall kukub kaljult alla. Lisaks raskusjõule mõjub pallile õhutakistus, mis sekundi jooksul vähendaks muude jõudude puudumisel palli liikumiskiirust õhu suhtes 1/10 jagu. * Leia, kui palju kukub sellistes tingimustes pall 1, 5, 10, 20 ja 60 sekundiga. * Leia, kui suur on läbitud vahemaa erinevus võrreldes õhutakistuse arvestamata jätmisega. * Leia kukkumiskiirus ja vahemaa, kus kukkudes palli kiirus ei suurene enam rohkem kui 0,1 m/s/s. * Koosta ekraanil joonis, kus etteantud algkiiruse ja viskenurga abil püütakse ekraanil tabada tünni. Kasuta joonise loomisel sammude kaupa arvutamist. * Ülesande tingimuste juurde lisandub tuule suund, mis mõjutab palli lendu ülalkirjeldatud viisil.