Ruutvõrrandi lahendamine - kujunduse ja arvutamise eraldamine liidese abil. Andmete ülekanne toimub liidese abil interface IArvuta{ RuutvorrandiVastus LahendaRuutvorrand(RuutvorrandiAndmed r); } Vajalikud andmetüübid: struct RuutvorrandiAndmed{ double a, b, c; } struct RuutvorrandiVastus{ double x1, x2; int seisund; //1-korras, 2-lahend puudub, 3-pole ruutvõrrand } (Soovi korral võib struktuurid asendada andekamate klassidega) Nimeruumiks Ruutvorrand. Jagage töö kaheks osaks. Kopeerige vajalikud failid mõlemale. Ühel pool luuakse kasutajaliides, teisel pool arvutamisosa. Kompileerige mõlemad pooled eraldi, kasutades vajadusel testvariandi tööle lükkamiseks vajalikke abiklasse. Pärast eraldi kompileerimise õnnestumist ühendage loodud tükid ning veenduge rakenduse toimimises.