Lendav pall. Tuleta meelde ja mõtle läbi füüsikatunnis räägitu: * x=x0+v0t+at*t/2 * Mitu sama kehaga seotud üheaegset liikumist teineteist ei sega. * Raskuskiirendus=9,8 m/s/s Ülesandeid Pall kukub kaljuservalt alla. Õhutakistust ei arvestata. * Leia kukutud vahemaa etteantud aja jooksul * Leia etteantud kaugusele kukkumiseks kulunud aeg * Pall visati üles etteantud kiirusega. Leia palli asukoht etteantud aja pärast. Pall visatakse tasasel maapinnal etteantud nurga ja lennukiirusega. * Leia palli mahakukkumise asukoha kaugus viskekoha suhtes. * Leia palli kõige suurem lennukõrgus. * Arvuti paigutab (nt. tekstiekraanile) viskaja ning sihitava tünni. Kasutaja määrab viske tugevuse ja nurga. Ekraanil näidatakse (nt. tärnidega) palli lennutrajektoor ning kas tabati sihtmärki. * Võimalda nõnda kahel mängijal kordamööda sihtida.