L-mäng Tutvu olümpiaadiülesandena vormistatud mängu kirjeldusega http://minitorn.tlu.ee/~jaagup/kool/java/kursused/05/valikyl/LGame.ee.doc Kui kogu ülesande lahendamine korraga tundub liialt keeruline, siis alustuseks alamülesandeid: * Koosta 3 võimalikku seisu, kus vastasel pole enam võimalik käia. * Koosta 3 võimalikult erinevat seisu, kus pärast sinu käiku pole võimalik vastasel käia. * Koosta programm näitamaks failis olev seis arvutiekraanile * Kontrolli arvutiga, kas #-ga tähistatud mängijal on võimalik käia * Kontrolli arvutiga, kas *-ga tähistatud mängijal on võimalik raamatu moodi vasakult paremale lugedes esimesena ettejäävat neutraalnuppu liigutada nõnda, et vastasel pole võimalik käia. * Kontrolli, kas *-ga tähistatud mängijal on võimalik teha selline käik, et vastasel pole võimalik enam käia. OpenGL-i kirjutajatele: * Joonistage failis oleva seisu põhjal pilt ekraanile * Võimalda kasutajatel kordamööda käia * Kontrolli, kas mäng on läbi.