Inimesed * Loo klass Inimene protected väljadega eesnimi, perekonnanimi, sünniaasta ning meetodid väärtuste väljastamiseks ja konstruktor andmete sisestamiseks. Testi klassi. * Kontrolli isendi loomisel, et parameetrid oleksid mõistlike väärtustega, muul juhul heida erind. Koosta loendurid hoidmaks meeles, mitu inimest on loodud ning iga inimese puhul, mitu korda on ta eesnime küsitud. * Loo klass kool väljadega aadress ja nimetus ning inimese alamklass Opilane, kus lisaks muudele inimese andmetele juures viit koolile. Iga kooli juures peetakse meeles tema ID-numbrit, mis igal järgmisel koolil on ühe võrra suurem. Loo rakendus isikute ja koolide lisamiseks, andmete küsimiseks, igas koolis leiduvate õpilaste arvu küsimiseks, andmete talletamiseks tekstifaili ning sealt lugemiseks. Sugupuu * Loo klass Inimene väljadega eesnimi, perekonnanimi, sünniaasta ning viitadega inimestele isa ja ema. Testi klassi. * Loo rakendus sugupuu koostamiseks ning põlvkondade kaupa trepituna väljatrükiks faili. Loenda kokku puus leiduvad etteantud eesnimega inimesed. * Koosta (tekstiekraani)rakendus, kus võimalik puud tervikuna või osade kaupa vaadata ja muuta. Statistikana väljastatakse kõik erinevad eesnimed alates märgitud isikust ning nende esinemise kordade arv. Lisa võimalus rakenduse hetkeseisu salvestamiseks faili ning andmete sealt taas puusse lugemiseks. Takistid * Loo klass Takisti mille väljadeks takistus oomides ning võimsus vattides. Lisa klassile meetod, kus etteantud pinge korral väljastatakse takistit läbiv vool. Koosta rakendus takistite lisamiseks massiivi ning nende andmete väljatrükiks. * Lisa takistile meetod teatamaks, kas etteantud voolu puhul tekkiv võimsus mahub takisti lubatud võimsuse piiridesse. Koosta klass takistite kogumi hoidmiseks. Lisa sellele kogumile meetod teatamaks, kui suur oleks kogumis järjestikku ühendatud takistite ühistakistus. * Lisaks eelmisele lisa kogumile meetod arvutamaks jadale pandud pinge puhul tekkiv vool ning meetod teatamaks, kas selle pinge puhul kõikide takistite võimsus jääb lubatud piiridesse. Koosta takistile ning takisti kogumile ühine ülemklass, mille puhul võimalik küsida eksemplari kogutakistust. Loo klass, mis pärineks samuti loodud ülemklassist ning kuhu võimalik paigutada rööbiti kaks sellist takisti ülemklassi. Väljastatakse kogutakistus ning teatatakse, kas etteantud pinge korral ükski ühendatud takisti ei ületa oma lubatud võimsust. Soojushulgad * Loo klass hoidmaks aine omadusi: erisoojust (J/(kg*K)), erikaalu (kg/kuupmeeter), nimetust. Klassile konstruktor andmete sisestuseks ning meetodid küsimiseks. Loo rakendus andmete sisestamiseks ja vaatamiseks. * Loo klass esemete andmete (mass, temperatuur, viit ainele) hoidmiseks. Lisa rakendusele võimaluse esemete sisestamiseks, muutmiseks ja kustutamiseks. Võimalda küsida etteantud ainega esemete kogumassi. * Lisa rakendusele klass esemete kogumi koostamiseks ja muutmiseks. Lisa klassile meetod küsimaks, milline on kogumi temperatuur pärast esemete temperatuuride ühtlustumist ilma soojuskadudeta. Testi tulemust. C++ ülesanded Võrgukabe * Võrgust ühenduse võtjale väljasta kabelaua pilt. * Luba ühendust võtta järjestikku kahel kasutajal. Nad saavad hakata üksteisele nähtavaid käike tegema. * Kontrolli käikude korrektsust. Teata mängu lõpust. Trips-Traps-Trull * Kujunda ekraanil graafiline mängulaud * Võimalda kasutajatel kordamööda käia * Teata võidust või viigist Mallid * Koosta programm kahe muutujaga lineaarvõrrandisüsteemi lahendamiseks. * Sea kood tööle mallide abil, nii et andmetüübiks sobiks ka Kellaaeg. * Loo sarnane programm mallide abil kolme muutuja ja kolme võrrandiga lineaarvõrrandisüsteemi lahendamiseks. Maamõõdupunktid * Loo tasandil asukohta määrav klass Punkt, millel juures loendur teatamaks, mitme muutuja kaudu on võimalik tema poole pöörduda. Testi toimimist. * Maamõõtmisel kasutatavad kujundid koosnevad määratud punktidest ning nende vahel paiknevatest sirgjoontest. Mälus hoitavad kujundid koosnevad viitadest olemasolevatele punktidele. Kujundite sisestamisel kirjutatakse sisse nurkade koordinaadid. Kui koordinaat satub lähemale kui 0,1 ühiku kaugusele olemasolevast punktist, siis loetakse see määratud punktiks, muul juhul luuakse ja salvestatakse uus punkt. * Joonista ligikaudne skeem ekraanil välja. Kujundite kustutamisel kustutatakse need punktid, mida enam ükski kujund ei kasuta. Operaatoritega kuupäev * Loo klass päeva, kuu ja aasta hoidmiseks. Loo operaator klassi eksemplari ja arvu liitmiseks. Väljastatakse lisatud arvu päevadega eksemplar, kus üleläinud päevad ja kuud on paika arvutatud. * Lisa operaatorid kahe objekti omavaheliseks liitmiseks/lahutamiseks, arvuga korrutamiseks, jagamiseks. Leia kuude pikkuste ja liigaastate tarbeks iga tehte puhul sarnaselt töötav lahendus. * Koosta mallfunktsioon leidmaks kahe väärtuse keskmist. Testi toimimist nii arvude, Kuupaeva kui Kellaaja korral.