Kabe Kabelaual on 8x8 ruutu, mustad ja valged ruudud kordamööda. Nupud asuvad mustadel ruutudel. Vasak alumine ruut on must. Siin ülesannetes tähistatakse valget kivi (kabenuppu) tähega v ning musta kivi tähega m. Tühjad mustad ruudud on tähistatud punktiga. Laua kirjeldusele järgneva vaba rea järel on tähega kirjas, millist värvi nupu kord on käia. Algseis näeb välja selline. m m m m m m m m m m m m . . . . . . . . v v v v v v v v v v v v v Ülesandeid * Loe seis failist mällu, massiivi. * Trüki valgete kivide arv. * Trüki mälus olev seis vastusefaili. * Märgi valge kõik võimalikud käikude sihtkohad sümboliga '1', trüki tulemus. Trüki välja ka võimalikud käigud tekstina (nt. a1-c2) * Tee valgega üks juhuslik käik võimalikest. Trüki tulemus faili. * Märgi kõik kohad, kuhu valgel on võimalik võtta sümboliga '2'. Trüki tulemus faili. Võtmiseks peab diagonaalis kõrval olema must kivi ning selle taga tühi ruut. * Tee olemasolev võtmiskäik koos musta nupu eemaldamisega, trüki tulemus. * Loetakse seis failist, kontrollitakse faili lõpus määratud värviga nuppude võtmis- ja käiguvõimalusi. Kui võtmine võimalik, tehakse juhuslik võtmiskäik. Muul juhul kui käimine võimaik, tehakse juhuslik käimiskäik. Tulemus kirjutatakse samasse faili, järgmiseks käijaks määratakse vastasvärv. * Võrreldes eelmisega lisatakse eraldi faili käikude logi. Koduseks nuputamiseks üks järgnevatest ülesannetest: * Saadakse hakkama ka mitme nupu järjestikuse võtmisega * Näita kõik valge võimalikud käigud. Arvestatakse ka võimalust, kus kivi on muutunud kabeks (tammiks). Valge tammi tähis on suur V. * Taasta logi järgi seis soovitud käikude arvu järel. * Valge valib käimise korral võimaluse korral käigu, kus must valge nuppu ei löö. * Valge valib käimise korral võimaluse korral käigu, kus satub serva ning pole ise löödav. * Teatatakse, kas pärast tehtavat käigupaari on üks pool võitnud. * Näidatakse, kui leidub seis, kus on võimalik nupu ette käimise teel vastase kaks nuppu lüüa. * Näidatakse, kas ning kuidas on võimalik järgneva käiguga kabestuda (tammiks muutuda) * Teatatakse, kas tegemist on olukorraga, kus nupud on olemas, kuid ühtki käiku pole võimalik teha (peldik). * Teatatakse, kas tegemist on olukorraga, kus ühtki käiku pole võimalik teha ilma, et vastane käidud nuppu lööks. * Näidatakse, kas tegemist on "tammilõksuga". St., et tamm (kabe) satub võtmise teel olukorda, kus vastase nupp saab teda lüüa.