Kabe * Joonista ekraanile tähtedest kabelaud. Vajutades nuppu tähistavale tähele muutub see rasvaseks. * Järgmisel vajutuskorral tõstetakse nupp sinna kuhu vajutati. * Lisa rakendusele Java-liides. Graafilisel mängulaual saab nuppe tõsta. Joonistusvahend * Loo Zope rakendus joone andmete (otspunktide koordinaadid) salvestamiseks ja vaatamiseks. * Joont saab tõmmata Java-rakenduses, salvestada Zope serverisse ning vaadata. * Jooni võib olla võrreldes eelmisega palju. Edetabel * Loo Zope rakendus suurima arvu meelespidamiseks. Näidatakse siiani olnud suurimat arvu. Sisestatud uus arv jäetakse eelmise asemel meelde ainult juhul, kui see oli meelespeetust suurem. * Sisestatud arv saadakse Java-rakendusest, kus jäetakse meelde, mitu korda on kasutaja hiirega vajutanud. * Võrreldes eelmisega on hiirega klõbistamiseks aega 5 sekundit. Hoitakse meeles viie kiirema andmed koos kasutajanimega. Kirjade saatmine * Pealehele saab sõnumeid lisada loetellu ja neid vaadata. * Igale oma kasutajanimega sisseloginud kasutajale tekitatakse rakenduse pealehelt "kirjakasti" viitele vajutades temanimeline kataloog. * Kasutaja saab määrata, kelle kataloogi sisestatud sõnum salvestatakse. Igaüks näeb ainult oma kataloogis salvestatud sõnumeid. Reklaamteade * Koosta Java abil rakendus, kus tekst liigub mööda ekraani ringi. * Tekst loetakse veebiaadressilt. * Loo Zope rakendus sellise teksti määramiseks. Java rakendus kontrollib teksti muutumist. Uus tekst näidatakse uue värviga. Akna tellimine * Zope serverisse salvestatakse akna parameetrid: kõrgus, laius, aknalaua olemasolu. * Serverist loetud andmete põhjal joonistab Java rakendus pildi. * Võrreldes eelmisega on parameetreid rohkem: akna värv, kremooni olemasolu, hingede olemasolu. Vastavalt andmetele väljastatakse ka usutav hinnapakkumine ning salvestatakse pakkumise vastu huvi tundnud tellija andmed.