using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
namespace Riidelapid {
class Riidelapp {
///
/// Eeldatavalt lapi pikem külg
///
double pikkus;
double laius;
string toon;
static int loendur = 0;
static List hoidla = new List();
public Riidelapp(double pikkus, double laius, string toon) {
this.pikkus = pikkus;
this.laius = laius;
this.toon = toon;
loendur++;
hoidla.Add(this);
KeeraPaika();
}
void KeeraPaika() {
if (pikkus < laius) {
double abi = pikkus;
pikkus = laius;
laius = abi;
}
}
public void TrykiAndmed() {
Console.WriteLine("{0} lapp, {1}x{2}", toon, pikkus, laius);
}
public double KysiPikkus() {
return pikkus;
}
public double Pindala() {
return laius * pikkus;
}
public Riidelapp Poolita() {
pikkus = pikkus / 2;
Riidelapp uuslapp = new Riidelapp(pikkus, laius, toon);
KeeraPaika();
return uuslapp;
}
public Riidelapp Tykelda(double suhtarv) {
double uuepikkus = pikkus * (1 - suhtarv);
pikkus = pikkus * suhtarv;
Riidelapp uuslapp = new Riidelapp(uuepikkus, laius, toon);
KeeraPaika();
return uuslapp;
}
public static double LappidePindaladeSumma(IEnumerable lapikott) {
double sum = 0;
foreach (Riidelapp lapp in lapikott) {
sum += lapp.Pindala();
}
return sum;
}
public static double LappidePindaladeSumma() {
return Riidelapp.LappidePindaladeSumma(Riidelapp.hoidla);
}
}
}