Grupitöö Põhiülesanne: koostada programm, mis loeks failist sisse seisu, teeks reeglitele vastava ja võimalikult aruka käigu ning salvestaks seisu pärast käiku samasse faili. Töö valmimise käigust ning saadud tulemustest tuleb igal grupil valmistada esitlus (~5 min) ning see järgneval tunnil ette kanda. Pärast esitlust toimub turniir gruppide kabeprogrammide vahel. Turniiri käigus hinnatakse lisaks saavutatud mängutulemusele ka oskust selgitada oma rakenduse töö aluseks olevate algoritmide toimimist mängu käigus ette tulevate olukordade näitel. Alamülesandeid * Valige oma grupi liikmete kodutööde hulgast välja programmeerimiskeel ja koodipõhi, mille peale asuda kabemängu looma. * Lisage kodutööna valminud mänguolukordade lahendused aluseks võetud põhjale. * Koostage loetelu võimalikest olukordadest, mida üks kabeprogramm saaks kontrollida ja arvestada. * Hinnake iga olukorra arvestamise tähtsust ja keerukust vähemalt kolmepallisel skaalal. * Valige välja võimalused, mida asute oma grupis realiseerima. * Jagage liikmete vahel, kelle (või millise paari) ülesandeks millise võimaluse realiseerimine jääb. * Pange arutelu käigus tekkinud ideed ja lahendusalgoritmid slaididele. * Hoolitsege, et slaidil oleks vähemalt ühe algoritmi kirjeldus teemal "Kuidas teha võimalikult hea käik". * Testige valminud programmi. Hoolitsege, et programm saaks kindlasti ja reeglite vastu eksimata hakkama kividega mängus. * Mõelge läbi esitlus ning proovige, et see jääks 4-5 minuti piiridesse.