Algarvud · Teata, kas kasutaja sisestatud arv kuulub hulka (2, 3, 5, 7). · Teata, kas kasutaja sisestatud arv jagub kahe, kolme viie või seitsmega. · Teata, kas kasutaja sisestatud arv on algarv. Murrud. · Kui sisestatud arvudest on lugeja suurem kui nimetaja, esita arv segaarvuna. (nt, 7/4 -> 1 3/4). · Liida kokku kaks murdu, esita tulemus segaarvuna. · Lisaks eelmisele taanda vastus. Kahendsüsteem · Teata, kas sisestatud neljakohaline arv koosneb vaid ühtedest ja nullidest. · Kui tingimus on tõene, väljasta selle kahendsüsteemi arvu väärtus kümnendsüsteemis. · Võrreldes eelmisega võib sisestatud kahendsüsteemi arv olla kuni kümnekohaline. Kirjalik jagamine · Failist loetakse kaks arvu ning väljastatakse nende jagamise tulemus. · Lisaks eelmisele kontrollitakse, et ei jagataks nulliga. Jagatava alla kirjutatakse vastuse esimese numbri korrutis jagajaga. · Joonistatakse kasutaja antud arvude kirjalik jagamine etappide kaupa, kus on näha, millised korrutamised ja jagamised töö käigus tekivad. Kirjalik korrutamine · Väljastatakse failist loetud kahe arvu korrutis. · Etteantud arvude järgi kirjalik korrutamine on näha koos vahetulemustega. · Lisaks näidatakse, millised arvud pärastisel kokkuliitmisel meelde jäetakse. Kirjalik liitmine · Failist saadud kaks arvu sisestatakse üksteise alla, summa omakorda nende alla. · Lisaks eelmisele on näha, millised arvud meelde jäetakse. · Lisaks eelmisele võib liidetavaid arve olla suvaline arv. Kirjalik lahutamine · Väljastatakse kahe sisestatud arvu vahe absoluutväärtus. · Ekraanile joonistatakse suurem arv üles, väiksem alla ning vahe kõige alla, kümnendkohad kohakuti. · Võlgu võetud väärtused tähistatakse punktiga. Trips-traps-trull · Joonista sümbolite abil ekraanile trips-traps-trulli ruudustik · Kasutaja teatab rea ja veeru. Vastavasse kohta märgitakse kordamööda x ja 0 · Kontrollitakse käikude õigsust, teatatakse mängu lõpust. Avaldiste arvutamine * Tekstifaili ühel real on kahest ühekohalisest arvust ja tehtemärgist (+, -, *, /) koosnev avaldis. Teise faili väljastatakse avaldise tulemus. * Võrreldes eelnevaga võivad arvud olla mitmekohalised. * Avaldis võib olla pikem (nt. 4+3/4-1). Arvestatakse ka tehete järjekorda. Kahendotsing * Koosta massiiv, milles oleksid arvude ruudud ühest sajani (1, 4, 9, 16, ... 10000). Loe failist sisse arv. Teata, kas ta oma väärtuse poolest asetseb enne või pärast 50ndat elementi. * Sõltuvalt poolest kuhu satuti, jaga sealne vahemik pooleks ning teata, millisesse veerandisse etteantud jadast arv sattus. * Jaga otsitavat vahemikku senikaua pooleks, kuni on teada, milliste kahe arvu vahele massiivist jääb etteantud arv. Teata need arvud ning samuti, mitmendal jagamisel tulemuseni jõuti. Sortimine * Sisendfailis on inimeste pikkused. Teata kõige väiksem pikkus. * Sisendfailis on inimeste pikkused. Järjesta valiksortimise abil pikkused kasvavasse järjekorda. * Sisendfailis on inimeste pikkused ja nimed. Järjesta väljundis inimeste nimed vastavalt inimeste pikkusele. Pinu * Tekstifaili igal real on eesnimi. Trüki nimed teise tekstifaili tagurpidises järjekorras. * Tekstifailis on nimesid mitu plokki, plokkide vahel vaba rida. Trüki nimed teise tekstifaili. Plokkide järjekord jääb samaks, igas plokis on nimed vastupidises järjekorras. * Sisendiks on kaks nimede tulpa. Tee kindlaks, kas ja millises osas on teise tulba saamiseks esimese tulba nimedest ühe ploki nimede järjekord tagurpidiseks keeratud.