Halma * Tutvu mänguprogrammeerimise võistluse veebilehega http://ats.cs.ut.ee/halma/ * Lae tarkvara alla * Käivita server ja kaks klienti. * Mängi läbi üks mäng * Tutvu liikuvate teadetega * Tutvu kliendi lähtekoodiga * Kirjuta koodilõik, mis teeks vähemasti ühe käigu * Kirjuta tekstipõhine rakendus, mille abil kasutaja saaks serveriga suhelda * Koosta programm, mis asuks lubatud käike tegema * Püüa mõelda, mis oleks tarvis ette võimalikult aruka käigu tegemiseks * Pane oma rakendus serveriga mängima. * Tutvu 11. klassi jaoks tehtud isemängiva näitega http://minitorn.tlu.ee/~jaagup/kool/java/kursused/09/olympiaad11s/naited/halma/klient/ (Halma1.java, HalmaK2ik.java, Klient2.java) * Pane omaloodud klient (näite põhjal mingitki) moodi arukamalt käima.