Liikumine * Võta aluseks liikumise näide http://minitorn.tlu.ee/~jaagup/kool/java/naited20/gr/liikumine/Liikumine1.java * Käivita, muuda andmeid, vaata tulemust. * Pane ruut liikuma paremalt vasakule * Kui ruut jõuab vasakusse serva, siis hakkab ta uuesti paremale liikuma. * Pane lehel edasi-tagasi põrkama kaks ruutu: üks horisontaalselt, teine vertikaalselt. Pallivise · Pall kukub ekraanil allapoole. · Pall liigub hiirevajutuse kohast allapoole. · Hiire abil etteantud viskenurgaga pall kukub raskusjõudu arvestades lõpuks kaarega maha. · Viskajad saavad palle heita kordamööda teineteise poole. Loetakse, mitmendal korral kumbki esimesena teisele pihta sai. · Viskajate asukohad valitakse iga viske järel juhuslikult. Loetakse, palju kordi kumbki pool on pihta, palju mööda visanud. · Pane mäng tööle rakendina (Applet) veebilehel. · Püüa mänguga veebileht üles laadida mõnda üle võrgu vabalt ligipääsetavasse veebiserverisse (nt. hot.ee) · Kujunda mäng võimalikult meeldivaks (taust, pildid) · Hoolitse puhverdamise abil vilkumise vältimise eest · Pea meeles eelmised tulemused - nii et oleks võimalik väikest turniiri pidada.