Java võrgumängud Laevade pommitamine * Loo serveriprogramm, kus kasutajatel on võimalik kordamööda üksteisele käike saata. * Serverirakenduses saab kumbki käskude abil oma laevad paigutada ning seejärel omavahel mängima asuda. Iga käigu järel on näha oma seis. * Võrgurakendusele luuakse graafiline liides, kus seis on näha ekraanil ning käike saab teha hiirega. Gomoku Tegemist on mänguga, kus ruudustikuga laual käivad kasutajad kordamööda omi nuppe lauale. Võidab see, kes enne saab viis nuppu ritta. * Serveri kaudu saab üksteisele käike saata * Lisaks eelmisele salvestatakse serveris mänguseis ning kasutajad saavad seda vaadata. * Lisa mängule graafiline liides, kus on võimalik hiire abil mängida. Ruumidega jututuba * Pane tööle jututoa mootor. Lisa keskkonna tutvustav kirjeldus. * Lisa jututuppa ruumid. Igast ruumist on võimalik küsida, kuhu sealt edasi liikuda saab. Juttu näevad/kuulevad vaid samas toas paiknevad külastajad. * Lisa rakendusele graafiline liides. Eraldi kaardilt on võimalik näha olemasolevaid ruume ning nendes asuvate inimeste arvu. Võrgupõhine mõistekaart * Võrgu kaudu ühiselt kasutataval tahvlil on üks sõna. Kasutajad saavad selle sõna asukohta hiirega määrata. * Kasutajad saavad sõnu juurde lisada ning iga sõna omaette ümber tõsta. * Sõnade vahele saab lisada seoseid (jooni). Sõnu ja seoseid saab ka kustutada. Kommenteeritav kaart * Ekraanil on näha piirkonna kaart. Iga serverisse ühendunud kasutaja saab määrata oma asukoha ekraanil ning näha teisi kasutajaid. * Igaüks saab kaardile lisada märgiseid tähelepanuväärsete kohtade kohta. * Märgise tüüpe on mitu (bensiinijaam, vaatamisväärsus, surnuaed). Igale märgisele saab lisada kommentaare ning lugeda teiste omi. Radar * Sisestatakse punkti koordinaadid (x ja y) tasandil. Väljastatakse punkti kaugus nullpunktist ning nurk (asimuut) kraadides. * Tasandile paigutatakse juhuslikult mõniteist punkti. Etteantaval asimuudil (+-10 kraadi) paiknevad punktid värvitakse teist värvi. * Rakendus töötab serveris. Iga kasutaja saab liikuda oma "laevaga". Igal laeval on radar, mis keerleb 10 sekundiga ümber oma telje. Radarikaardil on nähtavad teised laevad, mis olid radari kiire all viimase kahe sekundi jooksul.