Arvestuse sooritamiseks vajalik. Hinne koguneb kodutööde, arvestustöö ja seminari tulemusena. Kodutööd saab koostada tunnis tutvutud materjalide põhjal. Kodutöid 4, nende pealt kokku 10p, arvestusülesanne 5p. Kodutööd: Reaalajas töötav klient-server rakendus 3 06.10 Mobiilirakendus (tiigri jõulumäng) 3 03.11 Rakenduse automaattestid 2 17.11 Andmetabeli(te)ga veebirakendus (+uba) 2 08.12 Arvestusülesanne 5 08.12 Seminar 0 15.12 Kodutööd võib esitada üksi või kahekesi Skaala 5/A 14 4/B 12 3/C 10 2/D 8 1/E 6 F Reaalajas töötav klient-server rakendus Serveri pool hoolitseb andmete loogika eest, kliendi pool loob mugava ja viisaka kasutajaliidese. Kasutajad vähemasti kahe arvuti taga. Näiteid: ühine tahvel, kaardimäng, autovõidusõit, ruumidega jututuba/konverentsiruum. Mobiilirakenduse kodutöö kirjeldus http://www.tiigrihype.ee/?op=body&id=257 Mängu dokumentatsioon esitada konkursitaotlusel http://www.tiigrihype.ee/?dl=181 Rakenduse automaattestide kodutöö kirjeldus Kõigepealt tuleb koostada mõnd võimalikult lihtsat ja selget toimingutekomplekti oskav klass (nt. hääletustulemuste lisamine ja tulemuste (hääletanute arv, keskmine tulemus) küsimine). Edasi koostada kõikvõimalike toimingute ja erijuhtude jaoks automaattestid mis näitaksid ära, kui loodud klassis midagi valesti tehakse. Andmetabelitega veebirakendus J2EE võimalusi kasutav demoprogramm. Seminar punkte ei anna, kuid selle sooritamata jätmisel võib õppejõud alandada hinnet ühe palli võrra.