Ruumidega jututuba * Pane tööle jututoa mootor. Lisa keskkonna tutvustav kirjeldus. * Lisa jututuppa ruumid. Igast ruumist on võimalik küsida, kuhu sealt edasi liikuda saab. Juttu näevad/kuulevad vaid samas toas paiknevad külastajad. * Lisa rakendusele graafiline liides. Eraldi kaardilt on võimalik näha olemasolevaid ruume ning nendes asuvate inimeste arvu. Võrgupõhine mõistekaart * Võrgu kaudu ühiselt kasutataval tahvlil on üks sõna. Kasutajad saavad selle sõna asukohta hiirega määrata. * Kasutajad saavad sõnu juurde lisada ning iga sõna omaette ümber tõsta. * Sõnade vahele saab lisada seoseid (jooni). Sõnu ja seoseid saab ka kustutada. Kommenteeritav kaart * Ekraanil on näha piirkonna kaart. Iga serverisse ühendunud kasutaja saab määrata oma asukoha ekraanil ning näha teisi kasutajaid. * Igaüks saab kaardile lisada märgiseid tähelepanuväärsete kohtade kohta. * Märgise tüüpe on mitu (bensiinijaam, vaatamisväärsus, surnuaed). Igale märgisele saab lisada kommentaare ning lugeda teiste omi. Radar * Sisestatakse punkti koordinaadid (x ja y) tasandil. Väljastatakse punkti kaugus nullpunktist ning nurk (asimuut) kraadides. (funktsioon Math.atan2) * Tasandile paigutatakse juhuslikult mõniteist punkti. Etteantaval asimuudil (+-10 kraadi) paiknevad punktid värvitakse teist värvi. * Rakendus töötab serveris. Iga kasutaja saab liikuda oma "laevaga". Igal laeval on radar, mis keerleb 10 sekundiga ümber oma telje. Radarikaardil on nähtavad teised laevad, mis olid radari kiire all viimase kahe sekundi jooksul. Valuutakursside kalkulaator. * Loo mobiiliekraanil töötav kalkulaator, kus saab Eesti kroone ümber arvutada Eurodeks. * Valida on kümnekonna valuuta hulgast, arvutada saab mõlemas suunas. * Võrreldes eelmisega on kursid kirjas veebiserveri andmebaasitabelis. Kasutaja soovi peale uuendatakse mobiilis paiknevad andmed. Bensiinihinnad * Loo veebileht, kuhu näidatakse andmebaasitabelist pärit bensiinihinnad - müüja ning bensiini E 95 hind. * Andmed väljastatakse tabelist ka mobiiliekraanile. * Tabelis on kirjas kirjas ka bensiinijaama koordinaadid. Mobiilikasutaja saadab oma koordinaadid. Ekraanile väljastatakse kaart, kus näha tema asukoht ning lähimad bensiinijaamad koos asukohtade ja hindadega. Jänese mäng * Joonista mobiiliekraanile 8*8 ruudustik, paiguta ühele poole serva mustadele ruutudele neli valget nuppu ning teise serva mustale ruudule üks must nupp. * Võimalda klahvivajutustega nuppe valida ning nendega käia. Valge saab käia vaid diagonaalis edasi, must nii edasi kui tagasi. Musta eesmärgiks on jõuda vastasseina, valge eesmärgiks must kinni võtta. Teise nupu peale käia ei tohi. * Kasutaja mängib valgete, arvuti musta poolt. Tehtud partiid salvestatakse serverisse. Kiirusarvutused * Loo klass meetoditega kiiruse arvutamise kohta: teepikkus vastavalt ajale ja kiirusele, teepikkus aja ja kiirenduse järgi, kiiruste vahe algkiiruse, aja ja kiirenduse järgi jne. Kokku vähemalt viis meetodit. Katseta klassi omadusi iseseisva programmi abil. * Lisa klassi eksemplari omaduste kontrolliks automaattestid - iga käskluse kontrolliks vähemasti kaks eri andmetega testimisalamprogrammi. * Kasuta klassi oskusi veebirakenduse juures.