using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using Microsoft.Xna.Framework.Graphics; using Microsoft.Xna.Framework.Content; namespace mang1 { class HelbeHaldus { /* Pane halduses olevad helbed kukkuma kuni konstruktoris määratud * alaservani. Alla jõudnud helbed kaovad. */ int alaserv; public HelbeHaldus(int alaserv) { this.alaserv = alaserv; } List helbed = new List(); List eemaldatavad = new List(); public void lisaHelves(Helves h) { helbed.Add(h); } public void eemaldaHelves(Helves h) { helbed.Remove(h); } public void looHelbed(int kogus, int keskx, int kesky, int raadius) { Random r=new Random(); for (int i = 0; i < kogus; i++) { Helves h=new Helves(r.Next(-raadius, raadius)+keskx, r.Next(-raadius, raadius)+kesky,r.Next(10, 30), (float)(r.NextDouble()*0.05)); lisaHelves(h); } } public void LoadContent(ContentManager laadija) { foreach (Helves h in helbed) { h.LoadContent(laadija); } } public void Update(Game1 mang) { eemaldatavad.Clear(); foreach (Helves h in helbed) { h.Update(mang); h.LiiguAlla(); if (h.kysiY() > alaserv) { eemaldatavad.Add(h); } } foreach (Helves h in eemaldatavad) { eemaldaHelves(h); } } public void Draw(SpriteBatch joonistaja) { foreach (Helves h in helbed) { h.Draw(joonistaja); } } } }