using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using Microsoft.Xna.Framework.Content; using Microsoft.Xna.Framework.Graphics; using Microsoft.Xna.Framework; namespace mang1 { class Helves { Vector2 asukoht; float keskx; float xpiirkond; float nurk = 0; float nurgamuutus; Texture2D pilt; public Helves(float x, float y, float xpiirkond) : this(x, y, xpiirkond, 0.05f){} public Helves(float x, float y, float xpiirkond, float nurgamuutus){ asukoht = new Vector2(x, y); keskx = x; this.xpiirkond = xpiirkond; this.nurgamuutus = nurgamuutus; } public void LiiguAlla() { asukoht.Y += 1; } public float kysiY() { return asukoht.Y; } public void LoadContent(ContentManager laadija) { pilt = laadija.Load("helves2"); } public void Update(Game1 mang) { nurk = nurk + nurgamuutus; asukoht.X=keskx+(float)(Math.Sin(nurk)*xpiirkond); } public void Draw(SpriteBatch joonistaja) { joonistaja.Draw(pilt, asukoht, Color.Yellow); } } }