Programmeerimine II (Objektorienteeritud, Haapsalu) akadeemiline juhend Hinde saamiseks tarvilik * Omaloodud klass, selle katsetamine mitme eksemplariga. 3 12.04 * Graafilise väljundiga klass 3 19.04 * JUniti test 3 26.03 * Klasside struktuuri põhjal koostatud demorakendus 3 23.04 * Arvestusülesanne 3 23.04 * Seminar 0 30.04 Kodutööde näiteid Omaloodud klass Laoriiul. Kirjas, milliseid tooteid seal hoitakse. Võimalus tooteid lisada ja eemaldada. Kogus ei saa minna negatiivseks. Saab küsida, kui palju mida on vastaval laoriiulil. Arvuti. Parameetritega protsessor, klaviatuur, kõvaketas, hind. Vahendid andmete väljatrükiks. Käsk hinna vähendamiseks. Testprogramm kontrollimaks, kas soovitud parameetritega programm võiks vastaval arvutil joosta. Autokast. Pikkus, laius, kõrgus, kandevõime, tühimass. Mass vastavalt ruumalale ja tihedusele. Kontroll, kas tohib kasti soovitud arvu kuupmeetreid etteantud materjali panna. Graafilise väljundiga klass Klass, mille eksemplarile saab andmed ette anda ning ta suudab end nende põhjal ekraanile joonistada. Lisaks mõned käsud kujundi andmete küsimiseks või etteantud toimingu tegemiseks. Näidis: http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/10/prog2/kujundid1/ Ideid: ring, romb, prillid, jänes JUniti test Omaloodud klassi omadusi ja oskusi kontrolliv test. Näiteks arvuti juures allahindluse õigsuse kontroll, parameetrite õigsuse kontroll. Autokasti puhul mahu ja kandevõime kontroll. Sobib ka tunnis arendatud Trips-Traps-Trulli omapoolne klass, mis järgib loodud teste. Skaala A 14 B 12 C 10 D 8 E 6