Programmeerimine II sügis 2010 akadeemiline juhend Hinde saamiseks tarvilik * Graafilise väljundiga klass koos testrakendusega 3 28.10 * Isetöötav ja juhitav graafiliste objektidega süsteem 3 11.10 * Võrreldes eelmisega juures eriomadustega alamklassid 3 18.11 * Isereguleeruv süsteem isendite tekkimise ja kadumisega 3 25.11 * Eksamiülesanne 3 09.12 * Seminar 0 16.12 Kodutööde näiteid * Graafilise väljundiga klass Klass, mille eksemplarile saab andmed ette anda ning ta suudab end nende põhjal ekraanile joonistada. Lisaks mõned käsud kujundi andmete küsimiseks või etteantud toimingu tegemiseks. Näidis: http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/10/prog2/kujundid1/ Samuti tunnis loodud kilpkonn. Ideid: ring, romb, prillid, jänes * Isetöötav ja juhitav graafiliste objektidega süsteem Nt. koolis loodud konnadroomi edasiarendus. Eriti hea, kui mõni mõtleb välja oma isetoimiva süsteemi. Näiteks autod liikluses. Eelmisele autole ei tohi otsa sõita. Ristmikul keeratakse juhuslikku suunda. JUniti test Omaloodud klassi omadusi ja oskusi kontrolliv test. Näiteks arvuti juures allahindluse õigsuse kontroll, parameetrite õigsuse kontroll. Autokasti puhul mahu ja kandevõime kontroll. Sobib ka tunnis arendatud Trips-Traps-Trulli omapoolne klass, mis järgib loodud teste. Skaala A 14 B 12 C 10 D 8 E 6