Flexi eksamiülesanded Mario * Koosta jalgu liigutav mehike * Mehikese all liigub tee, millel vedelevad kivid. Kui Mario läheb vastu kivi, siis jääb süsteem seisma. * Klahvivajutuse abil hüppab mehike üles. Loetakse, mitmest kivist on ta üle hüpanud. Rakendus kujutatakse piltide abil ilusamaks. Tükimäng * Pildi ekraanil olevaid tükke saab hiirega nihutada. * Üks tükk on paigas. Kui mõni ülejäänud tükk nihutatakse oma õige koha lähedale, kleepub ta õigesse kohta kinni. * Poolelijäänud seisu saab serverisse salvestada ning sama koha pealt edasi mängida. Limonaadivabrik * Ekraanil liiguvad üksteise järgi üheksa pudelit (pealtvaates). * Ekraani paremas servas on kast. Iga pudel jääb seisma kasti esimesele vabale kohale (või kukub maha). * Kasti suurust ning uue pudeli tulemahakkamist saab kasutaja määrata. Asukohad * Koosta andur, millele saab hiirega vajutada ning mis annab välja vajutuse x- ning y-koordinaadi. Katseta nt. tekstiväljade abil. * Näita komponendis vastaval kohal väikest ruudukest. Kusjuures ruudukese asukohta on võimalik lisaks hiirele ka väljapoolt muutuja kaudu määrata. Säti sama komponendi kolm eksemplari tööle nõnda, et üks reageerib hiirele, teised kaks näitavad ruudukest esimesest tulnud koordinaatide järgi. * Võrreldes eelmisega liigub nähtav täpp aeglaselt vanast asukohast uude. Kaal * Loo kaaluviht. Selle saab hiirega ülest tõsta ning ta kukub lahti lastes vaikselt kaalukausile. * Kaalukausil on kõrgusejaotised 0, 1, 2 ja 3kg. Kui (kilone) viht tõsta kaalukausile, siis see kõigepealt kukub viht kuni kausini ning edasi vajub koos kausiga 1 kg jaotise sügavusele. * Vihte on mitmesuguse massiga. Kaalukausile tõstetuna vajub see vastavalt seal peal oleva massile vastava näiduni. Vihi eemaldamisel tõuseb kauss jälle sobiva kõrguseni. Munapüüdja * Kaldteelt veereb alla muna ja kukub maha. * Kasutaja saab all liigutada korvi. Kui muna kukub korvi, saadakse punkt. Kui kukub maha, siis jookseb sealt kohast tibu minema ning lehe ülalservas on näha ärajooksnud tibude ikoonid. * Kaldteid on neli, kasutaja saab määrata, millise kaldtee all korv parajasti on. Mäng on mõnevõrra kujundatud. Pildialbum * Lehel on kas väikest ja üks suur pildikoht. Vajutades väikesele pildile näidatakse sedasama suurena. * Nende kahe pildifaili nimed loetakse eraldi XML-failist. Menüül liikumisega ning pildi vahetamisega kaasneb efekt. * Võrreldes eelmisega pole piltide arv piiratud.