Kujundirakenduse ideed 2 Auto 7 Kell koos äratusega. Mitu tükki. Toonid. 9 Tetris (jupid kukuvad ja keeravad) 9 Ping-Pong (ühe või mitme reketiga) 7 Puzzle. Arvuti tükeldab pildi, ise saab kokku panna. 5 Palli loopimine ämbrisse. Muudetav visketugevus 8 Ussimäng Teine voor 11 Tetris (jupid kukuvad ja keeravad) 14 Ping-Pong (ühe või mitme reketiga) Kolmas voor 23 Ühe reketiga aarete tabamine Kahe reketiga omavahel Kavandus Vajalikud tükid Reket koos selle liigutamise võimega Pall (suudab ise liikuda) Aardetükid (pall saab kindlaks teha, kas läks pihta) Mänguala __________ Mängu toorik valmis. Pall liigub, põrkab servadest ja reketilt Aarete vastu minnes aarded kaovad. Pall pöörleb, põrkamisel arvestatakse pöörlemist Palli liikumine muutub kiiremaks Loetakse elusid, ehk läbikukkunud palle -> reketist mööda läinud pall plahvatab. Punktiarvestus (vastavalt ...) Reket väiksemaks ja pikemaks. Mõnda tüüpi aarded paljunevad Aaretelt põrkumine Mõned aarded ei kao üldse Tunni lõpus iseseisvalt (või naabriga koos) * Palli liikumine muutub kiiremaks * Näidatakse tehtud põrgete arvu.